Heeeeel moe

Jippie! Eva heeft al 3 nachten heel goed geslapen! We zijn er vrijdag 1x uitgeweest en 2 nachten 0 keer! Goed he! Maar…ze is nu overdag verschrikkelijk moe. Ze was om 07.30 uur op en om 08.30 uur was ze zo moe dat ze gewoon ging huilen. Ze heeft tot zeker 10.30 uur geslapen. En net ook, na 2 uur op te zijn geweest, een uur en een kwartier. Gisteren was ze al om 18.00 uur helemaal op, normaal gaat ze slapen om 19.,15 uur…

Heeft dit te maken met een sprongetje? En zal ik haar dan toch gewoon in bed leggen, wat we nu doen? Of proberen te rekken? Dadelijk heeft ze zo’n raar ritme! Maar het schaapje is zoooooo moe de laatste 2-3 dagen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat super dat het de afgelopen dagen goed is gegaan…JOEPIE!! Kunnen jullie ook weer even bijtanken. Misschien heeft Eva wat slaap in te halen en is ze daarom zo moe. Volgens mij is het bij een sprongetje juist andersom en slapen ze minder. Als zou het leuk zijn als ze tijdens een sprongetje ineens lekker veel slapen

Ik zou haar lekker laten slapen wanneer ze moe is. 's avonds zou je het misschien wat kunnen rekken. Ik bedoel als ze bijvoorbeeld normaal om 20.00 uur naar bed gaat dan zou ik haar om bijvoorbeeld 18.30 nog even een uurtje laten slapen, maar de laatste fles iets vervroegen en dan voor de nacht in bed leggen. Overdag zou ik verder haar ritme een beetje volgen en kijken of je wel het eetschema kan aanhouden.

Duimen dat het nu 's nachts goed blijft gaan. Maar dat komt vast goed als ze eenmaal de smaak te pakken heeft.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik zou der ook gewoon op bed leggen als ze moe is alleen dan is het wel te hopen dat ze ’ nachts goed door blijft slapen. maar anders raakt ze oververmoeid en dat werkt ook niet. worden ze nog vervelender van. dus ik zou der lekker laten slapen die kleine meid

Groetjes Michelle

inderdaad lekker laten slapen en vooral genietn van deze momenten van rust…wellicht heeft ze haar draai gevonden…

Helemaal eens met m’n voorgangers Rainbow, lekker laten slapen. Wie weet wat ze nu weer aan het ontwikkelen is wat haar zoveel energie kost. Lekker van genieten!

En wat fijn van die nachten. Heeft al het duimen van ons uiteindelijk toch z’n vruchten afgeworpen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan slaapt ook ontzettend veel op het moment, Eten en slapen dat is Nr 1 op het moment. Waarschijnlijk sprong en misschien een groeispurt die eraan komt. Enne bij Morgan is het zo dat ze natuurlijk ook heel veel energie verbruikt met kruipen en optrekken en de wereld ontdekken.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers