Heeee wat is datte?

Kim vertel eens wat heb je zitten doen bij onze namen? Ik zie bij sommige staat OK lid, en bij mijn naam stond aardig op weg? vertel wat heb je uitgespookt! Het staat wel leuk moet ik zeggen hoor, maar ik wil wel graag alles weten! hihihihi

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nou ik had nog steeds freaking member enzo
da’s niet wat
dus ik heb wat lopen veranderen, als je nog leukere tips hebt dan graag
gaat dus om je aantal topics en dan de titel die je erbij krijgt na… zoveel berichten
Kussies

jou valt ook alles op he

wel leuk hoor kim,maare wanneer 2 sterren,vind 1 zo saai

groetjes bianca

nog 7 berichtjes bianca!

Kussies

Ja leuk hoor zit ik maar met 1 sterretje als modie snikkkkkkkkkkkkk

ben ik dom of snap ik het niet?

Nou Tries ik schat jou niet dom in, dus ik denk dat je het niet snapt, maar wat snap je dan niet?

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

posten dan maar he

groetjes bianca

Nou ja laat maar ik ben dus dom want ik las het niet goed hahahahahaha zwanger he hahaah

geef niet tries het is je vergeven hoor meid

groetjes bianca

nog eentje bianca

Kussies

Jajaja Tries, verschuil je maar achter de zwangerschap

Alles gaat nog goed neem ik aan met bebe?
liefs van Mo

M. Versteegh

oke kim nu dus wel 2 sterren

groetjes bianca

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wanner een derde hahaha

groetjes bianca

ja alles gaat goed donderdag weer voor een echo een uitgebreide eigelijk wel jammer hoop dat ik er over een paar weken weer een krijg want we willen wel weer erg graag weten wat het is hihi maakt dit keer echt helemaal niks uit maar wil het gewoon weten dus maken we een afspraak voor een pretecho… buikie gaat lekker groeien nu hihi alleen nog steeds erg moe waar ik wel een beetje van baal want we zijn in de tuin bezig… en tries vergeet nog wel eens dat ze zwanger is en gaat gewon door wat ik de avond dan weer moet bekopen en om 7 uur lig te slapen… maar ja wil graag de zomer er een beetje gezellig bij zitten en dan gaat het helemaal niet makelijk meer… hihi
verder alles oke… bedankt voor het vragen er naar…

Tries