Hallo,
Zo ff een rare dag. Ik was vanmorgen vrolijk aan het werk toen manlief belde. Ja ik kom net met onze meid bij de dokter vandaan. Ze is gevallen bij Oma en heeft een gat in haar hoofd. Moesten 3 hechtingen in. De kleine schat!
Dus ik snel in de auto. En naar huis. Gelukkig woon ik maar 15 a 20 min rijden vanaf mijn werk. Dus ik was zo thuis. Eenmaal thuis liep onze meid vrolijk door huis, hele verhalen. De bikkel.
Wel moest ik haar om het uur wakker maken. Dus na een stukje brood lekker op bed. Om half 2 maar even naar haar toe. Ik had zoiets van als ik haar nu helemaal wek, dan wil ze daarna niet meer slapen. Dus even bij haar bedje gestaan. Ze werd wakker, keek me aan en draaide haar daarna weer om om verder te slapen.
Na een uur er nog een keer heen en toen werd ze wel echt wakker. Hierna best op schik. Hele verhalen op haar manier en lief spelen.
Dus ik heb niet het idee dat het een hersenschudding is. Misschien heel licht.
Nu hadden ze bij de dokter zo’n mega pleister op dat koppie geplakt. Deze heb ik er vanavond vanaf gehaald. Ook omdat ik zelf niet tegen die pleisters kan, ik krijg er uitslag van en ik was bang dat onze uk daar ook last van zou hebben. En idd toen ik hem er afhaald was het helemaal rood. Kan natuurlijk ook komen omdat ik hem eraf heb getrokken.
Nu is mijn vraag: Wat kan ik het best op het wondje plakken?? Ze ligt nu zonder pleister op bed. Frisse lucht is het beste toch??
Nu moet ze morgen weer een dagje naar de opvang en ik wil niet dat er vuil in komt. Dus hoe kan ik dit het beste afplakken. Met een gewone pleister?? Of toch maar zo laten.
Heel verhaal, maar moest het even kwijt