Ja ik weet het jullie gaven het al aan; door Maxi ook nog een paar dagen in huis te nemen kan het zijn dat je jezelf voorbij loopt.
dit is nu dus aan het gebeuren.
wij zaten vanochtend alweer in de stress samen, omdat papa weg moest vandaag en ik er dan met rico en 2 honden alleen voor sta.
zucht…
Ik heb dit aan het baasje doorgegeven (zij is onlangs haar oom en oma verloren die tevens 2e moeder voor haar was) ondanks dat ik het moeilijk vond dit nu te doen aangezien ze al genoeg aan haar hoofd heeft.
Maar ik ben gewoon moe, ik loop de hele dag in de weer. honden uit elkaar te houden, te roepen tegen shadow dat ze Maxi met rust moet laten aangezien maxi al chagerijnig begon te doen tegen haar.
dus nu moet ik en maxi en rico uit elkaar houden en shadow en maxi. maar vaak gaat het ook wel goed en dat is nou juist het lastige omdat ik ze dan constant in de gaten moet houdne.
daar komt dan bij dat ik ze nu niet alle 2 kan uitlaten, omdat rico er is en ik hem niet alleen kan laten. Ik kan Rico met shadow wel meenemen maar niet met Maxi, dus moet maxi nu op het balkon: gevolg: ik sta het balkon in de mist te schrobben.
vervolgens kom ik binnen heeft shadow een plas gedaan uit gekkigheid vanwege maxi. kon ik binnen ook weer beginnen, eerst rico in zn stoel moeten zetten omdat hij er ook doorheen was gelopen (zucht) en dan begint ze ook nog behoorlijk te ruieen (alle 2 hoor) maar omdat shadow nog niet zoveel haar verliest op haar leeftijd (merk ik) moet ik nog constant alles bijhouden omdat rico anders weer onder de maxi haar zit (die is irritanter omdat dat korte haren zijn en in zn kleren steekt)
Aangezien het nu zo giga druk in huis is hadden papa en ik vanochtend stress, hij zei: ze moet verdorie maar gewoon wat verder zoeken dan dr neus lang is, wij kunnen de sores weer oplossen.
en: die andere doos die haar heeft weggestuurd (waar ze dat hondje dus “gedood” zou hebben wat overigens niet eens zeker is dat maxi dat geweest is…ik betwijfel het nog steeds) die heeft het in het begin toegezegt, en nu zijn wij weer de sjaak. ze moet dan maar gewoon daar ook een paar dagen zijn, die ene of 2 dagen in de week gaat nog wel maar nu is het ineens maandag dinsdag woensdag donderdag EN vrijdag hier.
en wij zijn maar weer te goed en zeggen overal ja op.
enfin ik heb dit gisteren toch tegen het baasje gezegd dat het te zwaar is. haar reactie was: ja ik doe ook mijn best en ik snap het ook wel, maar bij die kan ze niet…want die werkt. (JA SO?! het is toch maar tijdelijk!) en daar kan. ze niet… en bij die ook niet… en bij mij ook niet dat mag niet. en bij “haar” (degene waar het misging) mag het van haar niet ik zo; ja maar je werkt daaar VRIJWILLIG, dit is wel het minste wat ze kan doen, dan zet haar maar in de bench als de honden los zijn. want hier zit ze ook constant apart.
pfff
ik ben het echt spuugzat. ik ben zwaar kapot,
en dan lijkt het net alsof ze zoiets heeft van: ja ze zit nou bij jullie en verder hoef ik er niks op uit te doen, totdat ik een woning heb.
ja zo werkt het niet!
maar aangezien ze net haar dierbare is verloren wil ik het ook niet te hard spelen.
ik heb haar ook verteld dat ik hier gewoon aan onderdoor ga de drukte etc. alles wat erbij komt kijken. want ondertussen zoek ik voor haar ook nog een woning.
Ze is zelf een erg verlegen meisje, en nu ze dus ook haar dierbare is verloren vind ik het heel moeilijk hard te zijn.
ik had nooit ja moeten zeggen!
wat nu… ik had naar jullie moeten luisteren.
toevoeging:
Het ergste is nog dat Rico hier last van lijkt te hebben. Door de drukte gilt hij meer, hij BIJT ZICHZELF!! om aandacht te vragen als ik even bezig ben met de boel de boel te maken (hij krijgt genoeg aandacht hoor maar misschien dat er door de drukte teveel prikkels op hem afkomen… of het is gewoon peuterpuberteit kan ook ) hij zit gekkigheid uit te halen zoals shadow op zn lazer te geven… Kortom wij zitten met onze handen ins ons haar.
Rico gaat voor alles,en hij vind het allemaal leuk met die honden maargoed daardoor is het wel zo druk…en ik weet ook niet wat dan het slimste is. ik vind het ook moeilijk haar nu zo onder druk te zetten…op dit moment. maar als het niet anders kan…
Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Nov 2010 10:46:11