Hebben jullie wat leuks gedaan dit weekend

topic zegt het al he,
ben gewoon nieuwsgierig,probeer ff rust te houden dus ja open maar ff een nieuwe topic.je moet wat he hahah

JAaaaaaaaa we hebben gewacht, gewacht, gewacht. hihihi nee grapje. We hebben slaplantjes gezet, met een hekkie erom heen zodat de katten en de honden er niet doorheen lopen en zo. Verder buiten wat gekeuteld. Gisteren was hier in dit kleine dorpje een taptoe, daar is Pappa met Evianne eventjes naar toe geweest. Maar ja echt ver weg gaan we nu effe niet. Maar ik krijg de tijd zowat ook alleen al om met alle telefoontjes hoor HAHAHAHA

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

quote:
We hebben slaplantjes gezet

Hahaha, dat laatste woord las ik dus verkeerd (slap-lantjes…wat zijn dat???)
Blonttttt

Keej, wat heb IK gedaan dit weekend…
Even denken hoor.
Ehm…gestofzuigd (zowel boven als beneden, jaja ) enne…troep van Center Parcs opgeruimd. Was gedraaid en opgehangen.
Beetje ge-msnd (wat een woord eigenlijk :s)
En vandaag was Cheyenne hier.
Verder heb ik een dip-dag zeg maar…errug gezellig

Dat was het wel een beetje.
Vrij saai dus op een paar dingen na.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jun 2005 17:19:12

SLA-PLANTJES…hihihi

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, ik vatte 'm inmiddels wel
Whahaha, zoooo errug is het nou gelukkig ook niet met me

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Ik heb boodschappen gedaan en wat in de tuin gewerkt.
Verder kwam ik er gisteravond achter dat ik overdag naar de beurs had gemoeten waar Nikki zou staan met de bakerzakken . Helemaal door mijn hoofd geschoten.

Nu zit half de formule 1 te kijken en te ikkbebennen en straks ga ik even spelen met de psp!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ihihiih armanda heeft de smaak te pakken met taarten ihihihiihiihihihi .wij zijn zaterdag naar de camping in nunspeet geweest zaterdag avond gebingo gespeelt heb een heks gewonnen hihihiih als je met je handen klapt gaan ze voeten bewegen ,en ze ogen gaan aan ,gisteren avond zijn we terug gekomen ,en nu ben ik lekker aan het wassen ,tanja heeft zich heerlijk vermaakt ,we hebben eigenlijk geen foto s gemaakt

groetjes marielle mama van tanja

Nou laat Denn het maar niet weten van Rolf!! Hij had ook graag gaan kijken maar zit thuis met zijn voet omhoog (vorige week teen gestoten en moet rust houden, ws een scheurtje in het bot).

Moet erg mooi zijn geweest.

Zeg Perta36(37) waar woon jij precies? Want ik hoor je zo vaak over Rotjeknor.

Da’s inderdaad dichtbij ons.

Hihi ik ben nu ook zuster als ik thuis ben inderdaad!! Maar deze patiënt is erg eigenwijs, wil niet luisteren.

oke zal ik ook maar zeggen wat ik gedaan he

zaterdag gewerkt,daarna boodschappen gedaan…kadootjes gepakt en naar me nichtje haar verjaardag…8 uur thuis kinderen op bed gedaan en film gekeken

zondag plantjes in de tuin gedaan en alle was weg gewassen en nog ff bij de buuf geweest en ook weer filmpje gekeken

niet veel bijzonders maar het vloog voorbij het weekend…

hee jolanda vervelend voor denn zeg,heb hij veel pijn of valt het mee

hey zuster jolanda ,beterschap met denn
en ja mannen he ,ze zijn allemaal het zelfde .ihihihihiihihihiihi

groetjes marielle mama van tanja