Hebben jullie vandaag ook zo n brrrrrrrrrrr

'tanja kan ik vandaag achter het behang plakken is nog netjes uitgedrukt .eerst met badschuim op der bed ,en toen had ze weer me bodylodion te pakken hoe ze er bij kan lekker op me nachtkasje en me spiegel en me wekker ja heel lief hoor ik heb der naar de kamer gestuurt ik heb het helemaal gehad pppffffffff gezellie zo n dag

marielle mama van een pestkopje

Lekker af en toe he, die kinderen.
Het zal wel aan 't weer liggen.

Gelukkig gaat zo’n bui meestal weer snel voorbij en zijn 't weer kleine lieve (b)engeltjes.

Sterkte!

ja ze zit nu ook op de bank en heeft er even van geleerd denk ik ja ze vroeg net zelf mama mag ik alstublieft melkie .ze kunnen het wel maar af en toe moet je ze even op hun plaats zetten hihihihihihihihihihi kleine boefie is het maar verder wel lieft hoor .als ze vervellend is zing ik al tijd het liedje van lui ik wordt daar zo moe van ahahahahahaha

groetjes marielle mama van tanja

hahahaha ja pestkopjes die boefjes, maar ze kunnen ook zo lieeeeee f zijn hê. Evianne maakt er vandaag een heerlijke rotzooi van. Net als ik het weer effe zat ben, kijkt ze met een scheef koppie aan en een klein geniepig glimlachje. Moet er weer verschrikkelijk om lachen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

vanmorgen was het hier giga noodweer komt tanja uit er bed mama mama allemaal bommetjes buiten martin en ik moesten er om lachen het klonk zo leuk en lief

groetjes marielle mama van tanja

Dat is een goeie!!!
Kinderen kunnen van die geweldige uitspraken doen. Heel slim bedacht van Tanja!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)