Hebben jullie ook die gele stuif

pfffffffff word er niet goed van,als je stofwisser door je huis haalt kan je weer vooraan beginnen,want dan legt het erweer…

buiten ook al tig keer geveegd.tuinmeubel afgesopt maar heb het opgegeven…

doe zekker geen witte broeken aan tot het over is hiihi

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ooh lastig. Staat er een boom in de buurt met stuif? Het waait ook wel erg hard de laatste paar dagen. Hopelijk is het gauw over en kun je weer in 't wit. (als je zin hebt)
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hallo…

Ja hier hebben we er ook heel erg last van…
Buiten dat het zo’n stof en vieze ramen en auto geeft… heb ik er ook nog heel erg last van(hooikoorts)
Ik blijf nu echt bewust wat meer binnen omdat ik hier veel last van heb… dus ik hoop maar dat het snel weer weg is…

Groetjes Bianca

Lilypie 4th Birthday Ticker

jep, ik heb het ook…weet niet wat het is, maar het gaat in ieder geval niet weg

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Ja zeker hebben wij dat ook, da`s stuifmeel of zo. Ik word er gestoord van, heb ik net bv bij iemand de ramen gewassen ( voor me werk als thuishulp ), kan ik ik 4 dagen later weer beginnen. Ik doe er thuis niks meer aan op het moment want dat is niet te doen gewoon ( behalve inderdaad de tuinmeubelen en zo ). Alhoewel het hier eergisteren flink geregend en geonweerd heeft, is dat spul dus echt nog niet uit de lucht.

'T is mij hier eigenlijk nog niet zo opgevallen, maar vorige week in Egmond zat de auto wel onder zo’n laag stuifmeel.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

idd de auto ziet er niet uit hihiih,wilde hem wassen gisteren maar had echt zoiets van ja dag morgen zit het er weer op…

maar momenteel ben ik ook zo benauwderig zou dat daar van kunnen komen

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

quote:
idd de auto ziet er niet uit hihiih,wilde hem wassen gisteren maar had echt zoiets van ja dag morgen zit het er weer op....

Ik had hem vorige week gewassen en dacht wow!! dat ziet er weer stoer uit.
en eergister reed ik naar huis en moest eigenlijk mijn hoofd uit het raam steken
want er zaten zoveel vliegen op het raam dat ik bijna de weg niet meer zag bah!!
dus gisteren weeeeerrrrr gewassen en weer helemaal trots
en als ik nu naar buiten kijk zit er weer een hele gele dove waas over de moeie zwarte auto gggrrrrr…

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Het schijnt inderdaad stuifmeel te zijn.

Ik dacht eerst dat we weer eens zo’n wolk sahara-stof over ons heen gekiept kregen, maar dat is het dus niet.

Ik zeem nooit zelf mijn ramen, mijn moeder doet dat altijd. Vorige week dacht ik “Kom Es, even een sopje beneden door de binnen- en buitenboel!”.

Helemaal blij met mijn schone ramen en wat denk je? Precies…STUIFMEEL!!!

Moraal van dit verhaal: Zeem nooit je ramen aan het begin van het hooikoortsseizoen!

Nou moet ik zeggen dat het dit jaar blijkbaar erg extreem is met het stuifmeel. Mijn vader heeft al jaren geen last meer van zijn hooikoorts en op het moment loopt hij zich weer helemaal suf te niezen.

Vanochtend mijn huis gepoetst. Vooral de vensterbanken waren erg dankbaar werk dit keer!

Groetekes, Sje

Wij hebben het dus wél hier…hmmmmm…ik dacht nog dat we er een beetje aan ontkomen waren, NOT
Vooral op onze zwarte auto zie je het inderdaad erg goed…(die is nu geel )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ja hier is het ook alleen niet zo erg .maar ik baal er ook van .heb het er benauwd van .slik al pillen en neusspray voor de hooikoorst .nooit gehad nu wel .voel me net zo n medicijnenkast hihihihih.blij maar lekker binnen op ikke ben spelen

groetjes marielle mama van
10-10-01

hier nog niet zo veel last van, maar bij mijn moeder rijden er ook alleen maar gele auto;s rond. ZIj heeft ook 2 glazen tafeltjes, die liggen ook om de haverklap onder het gele stof!!! Vies spul hoor

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja hier ook. Was heel leuk gisteren. Ik was heel druk geweest met de tuinmeubelen af te soppen en spuiten. Komt Alan aan het eind van de dag thuis, zeg ik, kijk wat ik vandaag gedaan heb, zien ze er niet schoon uit? En hij had zoiets, waar heb je het over. GRRRRRRRRRR Stom spul. Was voorloping dus ook even niets buiten.

Wij hebben zo’n boom in onze tuin met al die roze bloemetjes, weet niet hoe die heet. Daar zal het wel van komen. Dus de tuin ligt ook nog eens vol met roze blaadjes.

Het wordt tijd voor een regenbui, dan is de hooikoorts gelijk een stuk minder en die gele stuif is dan ook weg waarschijnlijk.

Dus dames dans de regendans!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Yep, hier ook.
Schijnt stuifmeel te zijn wat in 1x overal is.

Tessie