Vanmoren heb ik het ook even doorgegeven aan het kdv, omdat zij er dus ook op moeten letten, wat blijkt de oudste van 1 van de leidsters heeft dit dus ook!! En die heeft dus epilepsie!! precies wat ik omschreef, alleen heeft haar oudste dus ook wat grotere aanvallen erbij.
Ik snap dus nu er niks meer van, want zij is een ervaringsdeskundige ivm met haar oudste, en ze herkende mijn verhaal dus in wat hij heeft. Ze gaf zelf aan dat het heel goed kan, absences die zo kort duren, waardoor het ook lastig is om het goed te zien omdat het dus vaak niet opvalt, behalve in situaties zoals die ik beschreef.
Ze gaan er in ieder geval op letten, en als zij aangeven dat hij dit daar ook met enig regelmaat heeft dan eis ik een doorverwijzing, want haar oudste hoefde eerst ook niet doorverwezen te worden volgens de huisarts ( wel een andere arts als die van mij, wel zelfde gebouw) en zij gaf aan dat ze dit wel wilde, dus gekregen, en eenmaal bij de juiste artsen, gingen ze de oudste testen, aanvalen uitlokken en hij had aanval op aanval!!
begrijp mij niet verkeerd, ik hoop dat er niets aan de hand is, want ik zou het echt heel erg vinden als het wel zo zou zijn, maar waar ik eerst een beetje gerustgesteld was, begin ik nu dus weer een beetje ongerust te worden, omdat zij het zo goed herkende…
liefs woezel