Hebben jullie ervaring met vakantie veiling

hoi meiden

ik zat met mijn zus te bedenken dat we er wel eens met beide gezinnen eropuit willen maar de prijzen zijn flink duur vooral in de paasvakantie en dat is juist de tijd waar wij allebij kunnen.
dus zoeken wij op vakantieveilingen .nl maar we zijn een beetje angstig om te gaan bieden.
heeft iemand hier ervaring mee ?? wat is de betrouwbaarheid van deze site en wat zijn jullie verdere ervaringen.

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Dat principe van vakantieveiling komt me bekend voor. Volgens mij was er vorig jaar iemand die daar een ervaring mee had. Geen idee meer wie dat was.

Groetekes, Sje

Volgens mij is dat Anouk van Joey en Jessey die daar ervaring mee heeft.

Groetjes,

Michèle

dan hoop ik maar dat zei ook nog even op dit topic reageerd haha

zie er wel veel leuke aanbiedingen staan heb nu ook een bod gedaan voor een huisje in slagharen dus duimen maar…

Geen idee of het inderdaad Anouk was. Ik kan me in elk geval herinneren dat iemand op de vakantiebestemming stond en om kon keren omdat ze nergens in het systeem genoteerd stonden. Dat was ook n.a.v. zo’n vakantieveiling.

Groetekes, Sje

o bah dat is vervelend als je zoiets overkomt heb je uit zitten kijken naar een leuke vakantie en dan krijg je zoiets bah

dan ga ik in iedergeval (mocht ik winnen) voor vertrek nog even contact opnemen met het desbetreffende park

groetjes

quote:
o bah dat is vervelend als je zoiets overkomt heb je uit zitten kijken naar een leuke vakantie en dan krijg je zoiets bah

Ja, en zeker met kinderen! Die hebben zich er net zo op verheugd en zijn heel teleurgesteld als je meteen weer om moet keren naar huis.

Groetekes, Sje

Jah ik heb daar ervaring mee
Nou ja niet met vakantieveiling.nl, wel met hotelkamerveiling.nl, en dat is van hetzelfde!
Wij gaan aanstaande vrijdag een weekendje weg die ik op die site heb 'gewonnen’voor 17 euro
Het is wel betrouwbaar hoor, je kunt gewoon gaan bieden en krijgt telkens een mailtje als je overboden bent. Je kunt dan zelf bepalen of je er weer overheen wil gaan tot het maximale wat je uit wil geven.
Als je in de laatste minuut voor de veiling af loopt nog overboden word, komt er een minuut bij zodat je nog kans hebt om er overheen te gaan.
Als je de winnaar bent krijg je een e-mail met een link om naar de betaalpagina te gaan. Je kunt dan betalen met internetbankieren of paypal, en zodra je betaald hebt krijg je een waardebon per e-mail, die moet je uitprinten en daar betaal je dan de vakantie mee. De waardebon is tot een bepaalde datum geldig, en boeken kun je vanaf een maximaal aantal dagen voor de datum dat je wilt vertrekken. Dit staat ook op de waardebon.
Ik vind het ideaal, en het kan heel goedkoop zijn!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

ja dat is een super fijne site!
je moet gewoon bieden, ik ben van mening dat je 1 minuut voordat de veiling stopt 1 euro hoger moet bieden, en voor je het weet zit je voor 16 euro in spanje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

joepie gewonnen vakantie in drenthe voor maar 79 euro die ook nog eens door twee word gedeeld aangezien mijn zus ook de helft betaald

joepie heb de vakantiekriebels al te pakken

over ong twee weken komen we dr aan drenthe hahahaha

o ja het valt net buiten de vakantie dus wel even duimen dat de kids vrij kunnen krijgen duimen jullie mee??

Hoe oud zijn ze??

Groetjes,

Michèle

Dan hoop ik niet dat je kinderen bij mijn kinderen op school zitten, want onze directeur is heel streng wat verlof betreft. En terecht vind ik, want anders is het eind zoek. Hier geen verlof voor vakantie in elk geval!

Groetekes, Sje

Als ik mij goed herinner was het Bianca 4 die toen kon omkeren bij een dergelijke vakantie.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

mijn kids zijn 9 en 6 gelukkig doen ze hier niet zo moeilijk en is het bij ons nooit eerder voor gekomen dus dat zit denk ik wel goed
maar bij mijn zus in adam is het wat lastiger denk ik ivb met het vele verzuim van de buitenlandse kids na de zomervakantie die dan zogenaamd ziek zijn maar nog lekker in bepaalde landen zitten.

er is nog wel een optie voor de paasvakantie maar dan moeten we wel wat extra betalen dus mocht het niet lukken doen we dat alsnog

maar we hebben dr zin in vooral omdat we mijn zus niet zo heel vaak zien is dit extra leuk…

yep ik heb ook ervaring,ik had geboekt voor het prinsenmeer van oostappen

waren dus overboekt,kreeg alternatief,maar wegens mijn astma,weer naar huis gekeerd,hutje was zo stoffig en benauwd,dat ik daar een aanval kreeg

d 2e boeking was wel goed gegaan

en heb nu ook weer wat geboekt en moet alleen nog datum prikken in het hotel

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 24 Mar 2010 08:31:18

Ah zie je wel, herinnerde ik het me toch inderdaad goed! Dat was jij inderdaad Bianca!

Groetekes, Sje

jaaaa goed van je sje,dat was ik…pffff 200 km weer terug toen mennnnnn
we waren gebroken,en dan bij eindhoven stonden we heen al vast,en terug ook

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn