http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=20&NewsId=3794
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=20&NewsId=3794
wowwwww super zeg
zal je mijn wensen ook ff opsturen voor december
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Wat super Kim! Waar haal je al die spullen? Ik zou ook best eens met van die taarten willen knutselen maar ik heb geen idee waar je al die kleurstoffen etc. haalt.
Groetekes, Sje
had de foto’s al even op je hyves bewondert,
vind het zo creatief van je.
Groetjes Marianne mama van Ruben
quote:
Wat super Kim! Waar haal je al die spullen? Ik zou ook best eens met van die taarten willen knutselen maar ik heb geen idee waar je al die kleurstoffen etc. haalt.Groetekes, Sje
google!! Je kan het op heel veel plekken online bestellen…!!
Super gedaan Kim… ga denk mijn Nijntje taart maar niet promoten hier… valt grandioos in het niet bij jouw kwaliteiten!!
online sje… bij deleukstetaartenpuntnl ofmaakjetaartpuntnl daar heb ik mijn suf geshopt aan marsepein en fondant en kleurstoffen en vooral op de eerste me helemaal ingelezen op hun forum.er is echt een subcultuurtje met taartenbaksters…
want juist door de taart van alexanders eerste verjaardag die ik online besteld had veels te kort van te voren ben ik gaan nadenken en gaan bakken… zelf knutselen is veel leuker!9kijk mijn creaties allemaal op een rijtje maar op mijn hyves…of gewoon hier op ikkeben haha
evianne’s taart.
Ik had ze al bewonderd en oooooooooooo wat jammer dat ik niet een stukje kon komen opeten. Superrrrrrrrrrrrr !!!
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ha ha ha hmm ik krijg de kriebels om ook zelf aan de slag te gaan… Hoe lang ben je er alleen mee bezig??
Groetjes,
Michèle
uren zijn we er mee bezig! laatst samen met asje geknutseld en toen waren we het om 12 uur avonds al zat haha en hadden we alleen nog maar de taart bekleed…
Deze twee hebben george en ik samen gemaakt he,dat doen we altijd, met bakken vullen afsmeren erbij ben je zo een uurtje of 10 bezig hoor
waouwwww Kim
Ik had ze al gezien, ze zijn echt super gaaf!!
Zonde om op te eten he? hahha
Ik zou het ook wel eens willen proberen maar er gaat echt veel vrije tijd inzitten!
Maar als ik begin begin ik maar met een kleintje denk ik
Gaaf Hoor
groetjes Gytha
Ik zit wel te twijfelen, Ik heb vakantie met Morgan’s verjaardag dus ik kan er wel een dag aan besteden. Ik ga eens even op die site’s kijken Kim. Wat neem je alleen als ondergrond?? Bak je cakes??
Groetjes,
Michèle
Hoi,
Wooooooooouuuuuuuuuuwwwwwww.
Wanneer begint de cursus taarten bakken voor ikkebenmoeders.
Misschien een workshop op de voorgenomen ikkeben dag in september.
Wel knap hoor. Ik ben best creatief met bloemen en zo en ik kan ook wel redelijk knutselen maar dan moet er wel het een en ander voor gefabriseert zijn. Ik kan niets zo goed uit de losse pols alles maken. Het moet wel redelijk stap voor stap uitgelegd zijn zeg maar.
groetjes
lon106
wat jammer dat bakkerij kim zo verweg zit .hahahahaha
ze zijn helemaal te gek kim .ik ben wel crea maar met taart nee .heb ooit is een taart voor tanja gemaakt gewoon slagroomtaart wel gelukt maar wel een werk hoor maar niet zo mooie als die van kim .nou bakkerij kim proficiat
groetjes marielle mama van tanja