Hebben jullie dat ook?

S’ochtends vroeg als alles wakker is… dat je denkt de eerste 10 minuten: owrghhh laat me even met rust? Wij hebben hier een 2 jarige kereltje die dan alleen maar roept: mama… mamaaa… mammmm! Net zolang totdat je antwoord. En s’ochtends vroeg kan ik daar slecht tegen!! Eerst een bak koffie en dan aan mijn kop zeuren
Ben een slecht ochtend mens…

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (26 weken)

Ja hier is dat ook, als ze wakker zijn, zijn ze ook meteen ÉCHT wakker!!
Maar ik kan er wel tegen, ze zeuren niet meteen om vanalles en vinden het rpime als ik na een half uur pas vraag of ze een boterham willen

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb tot nu toe meestal wel mazzel gehad met Stephan
Tot voor kort ging hij eerst relaxed een uur in zijn bed spelen met wat speelgoed dat ik 's avonds laat altijd aan het voeteneind leg
Nu is ie iets veranderd, hahaha! Maar nog is ie niet echt heel erg vervelend.
Soms wel, maar ja, dat weet je met kids
Wat dat betreft heb ik tot nu toe dus wel geluk gehad.
Ik geniet er nog even van want over 4 maanden piep ik wel anders, hahahaha

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

nou ik herken dat zeker, ik heb er hier twee rondlopen die gelijk van alles willen. ik verschoon hun pampers en ik geef ze alvast wat melk. daarna neem ik koffie en nog een bakkie koffie. dan pak ik gennaro ( die dan gelukkig meestal nog tevreden in zijn bedje ligt. die geef ik de fles en verschoon hem. en dan maak ik de boterhammen. en dan neem ik weeeer een bakkie koffie.
hihih ja ik heb er ook moeite mee, maarja

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

ik denk dat elke morgen en ik heb ook nog eens kindjes die dat pas doen rond 8.30 en da’s me eigenlijk al te vroeg, weet niet hoe ik dat moet gaan doen als Sofie na de vakntie al om 8.30 op school moet zijn, aangekleed en gewassen en al…

groetjes Kim, mama van

en

Hier schreeuwt alles zodra het wakker is. Aangezien mijn man dan net zijn bed in kruipt gooi ik iedereen zo snel mogelijk naar beneden. Lieke krijgt dan een fles warme melk, Nikki en Barry een beker drinken een boterham… Mama gooit dan de senseo aan en gaat zitten aan de keukentafel (met dr hoofd in dr handen…) Vervolgens krijgen de twee oudsten nog een boterham en ik gooi nog een bak ertegen aan. Daarna ga ik ze aankleden en krijgt Lieke een boterham (ze heeft dan al wel een stuk van een kapje gehad hoor…) Daarna stofzuigen en de rest vd huishouding. Vervolgens spelen we de rest vd ochtend politievrouw… nee niet doen! Afblijven! hihi…

quote:
weet niet hoe ik dat moet gaan doen als Sofie na de vakntie al om 8.30 op school moet zijn, aangekleed en gewassen en al...

groetjes Kim,

Oooh, daar zit ik nou ook zo mee!!!
Ik weet dus ook echt niet hoe ik dat ga doen na de vakantie met Steef.
Pfff…
En dat ligt dan voornamelijk aan mezelf

quote:
Aangezien mijn man dan net zijn bed in kruipt

Ja, hier ook 9 van de 10 keer.
Soms is dat errug lastig…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Kijk dat heb ik nou niet echt, al ik wakker ben, dan ben ik ook gelijk wakker.
Lisa slaapt vaak tot een uur of half9 uit en Cas komt om half 7.
Maar ik kan lekker wakker worden bij Cas, dat scheelt vaak wel.
Lekker ontspannen de borst geven, geen probleem en dan ben ik vaak wel wakker.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ontspannen wakker worden… ehm das twee kinderen geleden hahaha! Nikki werd altijd als baby zalig brabbelend wakker. Nu word ik wakker van: MAMAAAAAA WAAAAAH MAAAAAAAAAM!

Hahahahahaha Ja, da’s inderdaad een verschilletje

Meestal valt het bij Stephan dus wel mee, maar ALS hij eens een bui heeft dan gaat het ongeveer zo:
"mam? mama? mamma-tje?mammmmm??? Ik ben wàkker hoor!
Mam?? Mag ik bij jou komen liggen? Mam?"
En als het dan bijv. nog maar half 7 is zeg ik: “nee Steef, ga nog maar even lekker een boekje lezen en als de grote wijzer dan bovenaan staat mag je bij mamma komen liggen”

Vervolgens is het: "Mam? Mam?? Staat de grote wijzer al boven? O nee, nog niet…Mam? Waarom staat de grote wijzer nog niet boven?
(hellup!! Het waarom-tijdperk is weer aangebroken )
“Nou Steef, omdat de tijd nou eenmaal niet sneller gaat als dat ie gaat”
“Ow…maar mamma?? Waarom gaat de tijd dan niet sneller?”
(whaaaa) “Ga even lekker lezen Steef of weet ik veel wat”
“Maar mama?? mamma? mamma??? Waarom weet je niet wàt, mam? Mammmm??? mamma-tje?”

ZUCHT

En dan ga ik er maar uit, hahahahaha

Gelukkig is hij niet elke ochtend zo akelig erg klaarwakker en helder

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jul 2005 12:45:09

hihi hier is dat ook zo ja en nee ik kan daar ABSOLUUT niet goed tegen… soms neem ik stef en lars dan bij ons in bed maar van slapen komt dan al helemaal niks meer want stefke heeft het gedacht ik wakker heel het huis wakker!!

liefs jessica

Hier nog 1 hoor
Ik vind het heerlijk om s`morgens alleen naar beneden te gaan
Bakkie koffie en ik ga dan altijd lekker even buiten zitten
Heerlijk
Ja en soms is Robin al eerder wakker en gaat dat dus niet door en ik merk dat wel aan mezelf

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

ik heb er een die komt dat heel zachtes naar me toe en vraagt dan mama mag ik naar beneden dan kijk ik op de wekker als het nog te vroeg is zeg ik ga nog maar even in je kamer speelen maar anders mag ze naar beneden dan gaat de tv aan
dan heb ik ff rust maar na een half uurtje staat ze onder aan de trap en roept MAMA ik heb dorst wilt u als u beneden bent drinken voor me in doen
en dan ja hoor word mijn andere dochter wakker en dan is het gedaan met de rust
dan moet ik er wel uit dan gaan we eerst een boterhametje eten en daar na aan kleden en dan is het 8.30/9uur als we beneden zijn en dan begind zoms de elende maar goed gelukkig gaat mijn jongste s’middags nog naar bed
groetjes van joze mama van madelinde en dominique

hihihi, misschien minder leuk voor diegene die moeite heeft met opstaan, maar het klinkt toch wel erg gezellig hoor, jullie verhalen met de kids, het is wel leuk om te lezen!

Oh ja, Bianca, ik vind dat “mamma-tje” zooo schattig!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

quote:
Oh ja, Bianca, ik vind dat "mamma-tje" zooo schattig!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Jep, het is gewoon een “ras-echte” charmeur
Wel heel lieffffff hoor!
Moet er vaak best om lachen hihi

Gewijzigd door - Bieb op 28 Jul 2005 23:05:23

heel erg vervelend dat wakker worden met kinderen !! haha, Tara is meestal al om 6 uur wakker, maar gelukkig ligt ze dan meestal nog wel tot 6.30 in bedje… moet ik er wel 3 x uit om even weer speentje in te doen en knuffel te geven, maar goed mag dan ook 3 x weer me bed in lol…

jammer genoeg kan ik nog geen speelgoed achterlaten savonds, vind ik haar nog te jong voor met 10 maandjes. straks word ze me er snachts wakker van omdat ze er tegenaan trapt, of heb ik haar erop liggen sochtends haha…