dat je nergens zin in heb en dat je maar zit te wachten hier op nieuwe berichten hahah vooral van bieb ofzo
Gewijzigd door - bianca4 op 25 Feb 2005 14:47:14
Gewijzigd door - bianca4 op 25 Feb 2005 14:47:48
dat je nergens zin in heb en dat je maar zit te wachten hier op nieuwe berichten hahah vooral van bieb ofzo
Gewijzigd door - bianca4 op 25 Feb 2005 14:47:14
Gewijzigd door - bianca4 op 25 Feb 2005 14:47:48
Nou jaaaaaaaaaaaaa zeg!
Heb ik het weer gedaan hoor
Nou, om je eerlijk te zeggen was ik van plan om de bedden te verschonen en dan lekker ff naar Oprah Winfrey te kijken (gaat over smerige huizen, lol )
Maarre…er komt errug weinig uit mijn handen vandaag
Groetjes, mamma van Stephan
Ja gelukkig hebben we Bieb joh, Als we nergens zin in hebben en lekker ikke bennen kun je in ieder geval een reactie verwachten van Bieb en daar lekker op wachten. Whahaha
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Phoeh!
Ik is weg nu, de groetttten!!!
Ga lekker tv kijken.
Lekker NIKS doen
Groetjes, mamma van Stephan
Ik heb een nieuwe truc. Nu ik zwanger ben en vaak niet alles lukt omdat ik te moe ben. Pure Chocola erin en ga weer effe als een treintje. Kwam er per ongeluk achter ( had chocola gesnoept in het restaurant ). Werkt heel tof.
nou astrid dit laat ik me man niet lezen whhahaha koopt tie dadelijk bergen chocola hahhaha
Whahahaha geen enkele man zal dit gaan lezen dan denk ik.
het pukje in mijn buik wordt lekker gewiegd vandaag door dat gelach om deze meligheid. Die houd er dus een lekker topdagje aan over zo whahahaha
volgens mijn zit het in de dag. ik heb helemaal geen vut vandaag. bah ik wil gewoon niks doen .maar ja dat kan niet he
maar ik wacht nog steeds op bieb der berichtje ihihihihihih die vrouw van de apotheek laat niet erg gauw van zich horen .
ik zou er bellen als ik jou was bieb
groetjes marielle mama van tanja
Gewijzigd door - zaan5 op 25 Feb 2005 16:53:37