Hebben alle meisjes lang haar?

Ben benieuwd of jullie peuter/kleuter dochter lang haar heeft.

Ik twijfel of ik Fabienne d’r haartjes niet weer een stukje af laat knippen omdat het na verloop van tijd zo sluikerig/onverzorgd word. Als er dan weer een stukje af is dan staat het een stuk netter. Krult het haar ook meer.

Haar haren zijn zo goed als op 1 lengte, iets over haar schouder. Ze kan een staart in maar wil dit nooit! Dus zit het haar vaak in haar ogen, helemaal niet fijn vindt ze.

Kijk ik op school dan hebben alle kindjes lang haar? En jullie meisjes?

Merel heeft wel lang haar en wil ook hele lange haren. Een staart wil ze meestal ook niet. Ik laat het eens in de zoveel tijd ook bijpunten, hoor. Dan maak ik haar maar wijs dat het weer sneller groeit. Als je er te lang niets aan doet wordt het inderdaad onverzorgd.
Anouk is zaterdag voor het eerst geknipt en heeft nog kort haar. Ik hoop dat dit snel aangroeit, want ze heeft nu echt een jongenskoppie. Ik ga zo maar even een paar elastiekjes halen, zodat ze een klein staartje kan…

Groetjes Natasja

Merel heeft wel lang haar en wil ook hele lange haren. Een staart wil ze meestal ook niet. Ik laat het eens in de zoveel tijd ook bijpunten, hoor. Dan maak ik haar maar wijs dat het weer sneller groeit. Als je er te lang niets aan doet wordt het inderdaad onverzorgd.
Anouk is zaterdag voor het eerst geknipt en heeft nog kort haar. Ik hoop dat dit snel aangroeit, want ze heeft nu echt een jongenskoppie. Ik ga zo maar even een paar elastiekjes halen, zodat ze een klein staartje kan…

Groetjes Natasja

Nou die vraag had ik dus ook!
Mijn dochter heeft redelijk langhaar. (stuk over de schouders)
ze trekt dus ook haar elastiek uit, en komt het haar telkens in haar gezicht,
vooral als je buiten loopt.
Ik wil het wel lang laten, maar misschien iets van lagen erin?
dus graag ook wat tips als jullie hebben? of fototje van een leuk model in het haar.

Groetjes
Xandra

Liefs Xandra

@xandra … jouw dochtertje lijkt een beetje het haar van Fabienne te hebben, ook zo blond en ik denk ook wel zo lang als ik naar de foto kijk.

Ze steekt het altijd achter haar oren omdat ze het niets vind die haren in d’r gezicht > lijkt haar moeder wel! Bovenkant in een scheiding of zij scheiding maar dan heb je meer haar aan een kant … ik vind het al heel lang niets.

Bij haar stond het wat kortere haar veel leuker en speelser.
Is dat dan gelijk een jongens koppie?

@esther2107
Nou een leuk kort kapsel kan ook geweldig staan.
Ik zit er ook aan te denken, maar vind het ook weer zonde hihi.
Maar het groeit ook wel weer aan,
ze kunnen de haren nog een heel leven laten groeien.
Ik zit echt te denken aan laagjes erin, zodat de ponny ook een stuk korter word.
Of een schuine ponny kan ook super leuk zijn denk ik!
En dan zit die ponny toch niet heel de tijd voor de oogjes.
Maar mijn dochter heeft vrij dun haar, en wel wat slag erin.
dus ben benieuwd naar leuke kapsels.

Liefs Xandra

Onze dochter had haar eerste 2 jaren een zo kort mogelijke bob met pony! Vorig jaar besloten het te laten groeien, en ze heeft een mooi poosje mooi lang haar gehad! Tot vriendlief de schaar liet slingeren boven! Nu heeft ze weer een pony, loopt het rond geknipt naar achter, en daar heeft ze de lenge tot bijna aan de schouder. Best vlottig. Ik vind kort veel pittiger staan altijd
Ze is het hier trouwens van af dat het kon al gewend om alle dagen iets in haar haren te hebben, dus zonder een staart vlecht of speld zie je haar eigenlijk nooit!

Groetjes Manderijn.

Heb fabiennes foto even aangepast voor een beter beeld … dit is niet zo lang geleden en is het meer op een lengte geknipt. Zou altijd nog iets korter kunnen met een speldje er in want dat vindt ze altijd leuk!

Hi

Gewijzigd door - Nemo op 08 May 2012 22:01:38

Hier ook lang haar, maar ze vind t tot nu toe ook niet erg gelukkig als ik er wat in doe. Vlechtjes, staartjes, knotjes, speldjes… noem maar op alles is prima. (als ze maar zelf mag kiezen )
Maar los doe ik het echt nooit, dan hangt het idd ook in haar ogen, raakt giga in de klit en als ze iets wil eten zit t dan altijd in haar haren.

Ik vind een kort kapseltje ook altijd wel leuk staan bij meisjes hoor, ken er wel een paar met vrij kort haar, en toch zijn dat echte meisjes-meisjes zeg maar.

Maar niet voor mijn dochter, want ik vind het gewoon veel te leuk om met de haren te frutselen

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Leuk topic! Eva heeft nu wat langer blond haar. Ze vindt het stoer om het lang te hebben, maar ze wil nooit staartjes ofzo. Dat vind ik zelf heel jammer! Ik vind het zo leuk staan. Nu hangt het maar eigenlijk, wel verzorgd geknipt, maar het is wel ‘gewoon blond haar’ zeg maar. Ik vind kort bij een meisje meestal ook leuk staan hoor, net als wat langer bij jongens. Maar mijn neefje heeft langer haar en wordt vaak voor een meisje aangezien. Gek eigenlijk. Ik vind het wel stoer, zolang het maar een verzorgd jongenskoppie is, geen hele paardenstaarten!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

vast niet alle meisjes hebben lang haar maar ik vind dat persoonlijk wel het mooiste bij meisjes. zowel jong als oud

Tja wat is lang? J heeft ook lang haar als ik het stijl trek, whahahah maar als het los is in een Afro toch best kort! Hhihihihihihi Vind een kort koppie bij sommige meisjes echt beter staan, vooral als ze van dat sluikige haar hebben en het niet echt op een staart willen. Hier liever altijd een staart, naar een week Afro kom ik er bijna niet meer doorheen!