Heb mijn oude liefde

weer uit de garage gehaald!! Heerlijk 60 km gescheurd vandaag… ooh wat was het weer fijn effe helemaal alleen en de wind en het geluid van de motor!!
Passte nog in mijn pak… pff gelukkig zeg… maa rben wel helemaal gesloopt nu. zere polsen etc… tja moet je maar niet 5 jaar niet rijden…

groetjes Kim, mama van

en

Oooooh heerlijk!!!
Ik had het er vandaag toevallig over bij Ballorig.
Was een kinderfeestje en 1 van die vaders heeft een rijschool en geeft motorrijles.
Zucht, zwijmel, zwijmel…droom nu al 18 jaar van motorrijden…
Ach, wie weet, ooit…
Maar ben jaloers op je Kim (geef het eerlijk toe )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ooohhhhhhh gaaf je heb hem dus nog…kan die ene foto nog herineren wouwwwww gave motor hhiihiih

ooiittttttt ga ik hem halen en koop ik me honda cbr rood met zwart hihihiihh droom er al zo lang van en het komt er niet van

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
droom er al zo lang van en het komt er niet van Groetjes Bianca

Gut…zou dat nou aan de naam liggen dan?..

ja vrees van wel bieb

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wat zijn we dan eigenlijk stom hè?
Whahahaha, niet persoonlijk bedoeld, maar het was wel mijn eerste gedachte
Ik heb op zich tijdens die 18 jaar dromen al wel eens de kans gehad om motorrijlessen te nemen.
Alleen deed ik dat niet omdat ik dan ook een motor wil hebben (tsja, ik wil gewoon niet mijn motorrijbewijs hebben en er dan verder niks mee kunnen. Maar wel weten dat je mag rijden. Nee, dat lijkt me frustrerend )

go Kim!!!
Lekker he, ffies scheuren op je motor, genier er ook altijd zo van.
Top dat je het weer gedaan hebt na zo’n tijd!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Heerlijk Kim scheuren met je motor. Lijkt me echt zalig.

Ik weet alles van zere polsen. Maar niet ten gevolge van motorrijden. Ik heb het met lange afstanden fietsen. De eerste paar keren doen mijn polsen ook zeer.

Maar lekker zeg. En het weer wordt ook nog goed. Dus kun je nog meer mororrijden.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik hou zelf niet zo van motorrijden, heb het ook nog nooit gedaan maar de gedachte alleen al. Nee niets voor mij.

In ieder geval veel rijplezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

kan me heel goed voorstellen hoor jolanda, alleen mijn motor heeft ruim 5 jaar op me staan wachten, is ondertussen 8 jaar oud en er is 5 jaar niet op gereden. best sneu…(oke 1 keer in het jaar een beurt dat wel)

nu is het gewoon effe lekker , eindelijk de kids wat groter, niet zwanger dus effe gas los maar ooh altijd met in je achterhoofd. koppie erbij kimmie, koppie erbij, er zitten thuis 2 bengels op je te wachten!

groetjes Kim, mama van

en

Ahummmm ikke ben ook niet zo`n race-beest. Motors moeten niet achter of voor me rijden want daar word ik al zenuwachtig van. Maar wel lekker dat je even lekker hebt kunnen uitwaaien. Is dat Belgisch beest nu weg dat je weer uit huis kon ?

Heerlijk kim! en dat heb ik nou zo met auto reiden he hihi koppie erbij

lekker weer de weg op meis en genieten!

Tries