Heb ik weer

Ondanks iedereens goede adviezen over de jeuk van mijn muggenbeten ging het toch niet lekker. Vanacht werd ik krabbend wakker en ondanks de jeuk had ik ook ontzettende pijn. Ik had vuurrode gloeiende plakaten op mijn benen. En de twee in mijn gezicht speelde ook weer op. Dus vanmiddag toch even de ha gebeld ik kon meteen komen. Blijken ze vooral op mijn benen maar voor de rest ook maar minder erg allemaal ontstoken te zijn en ik heb een zware allergische reactie. Ik heb nu anti histamine gekregen en een hoog geconentreerde mentholgel met alcohol maar als de eerste niet aanslaat krijg ik maandag een zwaardere vorm maar daar wordt je heel duf van, maar met het oog op morgen wilde de ha dat nog niet voorschrijven.

Maar goed ik hoop dat het snel aanslaat want dit is niks.

Groetjes,

Michèle

Hè bah. Dat is heftig. Hopelijk slaat het aan en zijn ze snel weg. Zijn het nog Portugese-muggen-prikken?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

och lieverd!
dit had ik echt niet verwacht toen je mailde, jeetje!
maar heb je nooit eerder een allergische reactie gehad op muggenbulten oid?
jeetje meis beterschap ik hoop echt dat het aanslaat! is het alleen jeuk of heb je ook pijn? voel je je ziek?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tjee das lekker balen zeg, hopelijk werkt het en ben je er snel vanaf.
Beterschap!

Liefs Michelle

Jeetje, das balen… Hopen dat de lichtere medicijnen goed aanslaan en je niet aan het paardenmiddel hoeft!

Sterkte!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ mriek het zijn inderdaad de portugese muggenbulten. Die hadden toch al wel weg moeten zijn, maar dat was niet zo door de reactie.

@ Inge bij een enkele muggebeet heb ik ook wel een reactie, maar niet zo heftig als dit, ik ben gelukkig zelf niet ziek, maar mijn benen zijn wel heel gevoellig en pijnlijk. Zeker met inspanning zoals even op mijn hurken zitten omdat dan alles aanspant.

@ De rest het jeukt al iets minder en de brand is er al voor een deel uit dus het lijkt erop dat het aanslaat. Maar helemaal over is het nog niet helaas, maar ja ik ben al blij dat het minder is. Ben al blij dat ik zelf niet ziek ben geworden.

Groetjes,

Michèle