dames ben hier nou wel een beetje bekend met mijn problemen. heb vanaf begin over verschillende onderwerpen raad gezocht hier maar het lijkt wel alsof niets meer helpt.
mijn zoontje is nu 5 maanden oud. al die 5 maanden hebben wij verschillende aanwijzingen gekregen voor zijn huilgedrag. dan was het reflux, dan was het kiss-syndroom en nu bezig met testen van kma.
voor de reflux zijn we nu al 2 weken overgestapt naar losec. ook dit werkt niet naar mijn gevoel. we doen al 7 schepjes nutriton door zijn voeding en hij spuugt nog steeds zoveel.
voor zijn kiss-syndroom zijn we al 3x naar een osteopaat geweest en we gaan dinsdag voor de 2e keer naar een manueel therapeut.
kma test is niet verlopen zoals wij hadden verwacht, nog steeds rode vlekjes in het gezicht maar ook zijn gedrag is hierdoor niet veranderd.
ik word hier echt moedeloos van. als hij wakker wordt dan speelt hij een klein kwartiertje met ons leuk en aardig maar hierna is het constant zeuren, zeuren en zeuren! wil niet in de box wil niet tv kijken meer, wil niet op de grond op een kleedje spelen ik snap er echt niks meer van! ook op de schoot begint hij ineens te krijsen!
integendeel kan hij al wel de nachten doorslapen, tijgeren, heeft al 2 tandjes en kan al omdraaien.
begin van de dag lukt het me nog wel om hem bezig te houden aangezien hij na elke voeding 2 uur wakker is en dan 2 uurtjes moet slapen tot de volgende voeding. deze slaapjes worden ook steeds maar korter.
zijn mond stinkt ook naar zuur waardoor ik denk dat hij een ernstige vorm van reflux heeft maar wat kunnen we hier nou aan doen in godsnaam er zijn verder geen medicijnen meer hiervoor en de ka stelt ons steeds gerust dat het vanzelf over gaat. maar in tussen tijd ga ik doordraaien omdat ik dat gezeur niet meer aan kan. is er nou niets meer om hem tevreden te maken? hij is zo ontevreden dat hij bijna kan praten en zeggen dat hij hier helemaal niet wil zijn! zo een gevoel heb ik nou…
ik weet het niet meer…ben zo op van de zenuwen kan geen gehuil meer aan horen…in tegendeel kan ik er goed tegen om hem te laten huilen voor het slapen maar ik weet ook dat hij na 10min. vertrokken is. maar als hij wakker is, is hij totaal niet te genieten!
hier heb ik toch niet op zitten wachten 9 maanden lang? hebben jullie dit gevoel ook wel eens? ik wil gewoon genieten van hem maar dat lukt gewoon niet!
iemand nog ervaringen of tips waar het aan kan liggen nog andere aandoeningen waar ik niets van weet behalve reflux, kma en kiss-syndroom? er moet toch iets zijn wat hem het leven zuur maakt?