Heb ik nog wat gemist?

Ik ben dus terug en ontzetten lui nog. Zijn er dingen die ik dringend moet weten of lezen voor dat ik elk topic ga openen

Groetjes,

Michèle

Volgens mij niet

Liefs Michelle

Ik denk dat er niets anders op zit dan elk topic te openen, alles is belangrijk op ikkeben, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Das waar Mriek, maar ik kon het proberen toch

Groetjes,

Michèle

Zekers.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Vergeet mini-boy en haar onzeker topics niet

Gezellig meid dat je weer terug ben… er is zelfs een prive topic voor je… dus onbelangrijk ben je niet! en onmisbaar ook niet

Ha ha ha ik zag het mini boy echt ik heb alleen maar ego boosts gehad vandaag.

Maar hoezo onzeker, jij als prachtmoeder hoeft dat toch helemaal niet te zijn??

Groetjes,

Michèle

Onzeker ben je denk omdat je het allerbeste en perfecte voor je kind(eren) wil hebben. Je dag er voorspelbaar uit ziet en de mannen tevreden zijn. Is dit keer niet … dan speelt hier de onzekerheid helaas op. Ook omdat papa vaak weg is en je dus zelf beslissingen moet nemen … die ik vaak (zonder jullie advies) niet durf en kan nemen omdat ik bang ben verkeerde beslissing te nemen …

Tja met 2 prachtige kinderen kan de wereld best nog weleens zijn onzekerheid geven hoor

Ik snap je helemaal hoor mini-boy. Ik heb de afgelopen week in Portugal ook wel eens gedacht hoe gaan we dit doen. Zoals de eerste nacht. Morgan werd huilend wakker dus ik er heen en nog een keer en nog een keer en ik was het zat en toen dacht ik hoe doen we dit bij Ikke ben en ik hoorde jullie allemaal zeggen NEGEREN en ja hoor ze ging slapen tweede avond meteen gedaan en daarna ging het goed. Wat dat betreft merkte ik wel hoeveel ik met jullie op Ikke ben deel ook maar hoeveel ik er ook van geleerd heb en dan heb ik er maar 1.

Groetjes,

Michèle