Heb ik een lui meisje?

Het gaat mij ook niet om het lopen, hoor. Maar om het zelfstandig zitten. Van lig naar zit. Dat lopen komt vanzelf wel, daar ben ik ook niet bang voor. Maar met het gaan zitten is bij Merel het probleem dat ze wel wil, maar het lukt niet. We zijn al eerder met haar bij fysio geweest op aanraden van het cb ivm extreme voorkeurshouding. Toen is al aangegeven dat ze heel lenig/soepel is en dat ze dus meer moeite zou kunnen krijgen met het fysieke gedeelte. Ik wil ook alleen maar info inwinnen. Dus of ik er al iets mee moet doen of niet.

Groetjes Natasja

Ha Natasja,

Sorry, k had helemaal niet in de gaten dat er al 2 pagina’s over deze topic zijn. Dus lees nu weer veel meer over Merel.
Maar zoals er al vaker staat, denk ik dat je echt vooral op je (moeder) gevoel af moet gaan. Ik denk niet dat je snel te bezorgd ben. Je kunt er beter op tijd bij zijn, dan dat je achteraf zeg: had ik toch maar ff gebeld naar de fysio, of daar toch nog maar eens een bezoekje gebracht.
Doe waar je je het beste bij voel!!! Dan krijg je nooit spijt.

Succes met je kleine meisje…

Groetjes…

Lilypie First Birthday tickers

Euh… heb ik het gemist?? Nog proficiat met Merel!! Leuke dag gehad? Veel kindjes doen in de week na hun verjaardag (hoor je nl vaak) opeens heel veel tegelijk… kruipen/staan etc etc.

Jurian nog steeds niet … moest woensdag naar het cb. Belde hij af ivm ziek zijn… Dus wacht ik het nog even af … maar was wel benieuwd of ik doorverwezen zou worden ?!

Indd gefeliciteerd met merel!!! Heeft ze een leuke dag gehad?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, dank jullie wel! Gisteren was ze jarig en we hebben een hele leuke dag gehad! Ze heeft heel veel cadeau’s gekregen. Onder andere het boomhuis, de parkeergarage en het postkantoor van Smartville. Echt een aanrader! Heel erg leuk speelgoed. De taart vond ze ook erg lekker. Ze heeft er lekker van gesmuld.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb ff met de fysio gebeld en hoef nog niet langs te komen. Ik moet Merel wel veel neerleggen zodat ze van tijgeren naar kruipen naar uiteindelijk zelf zitten gaat. Ik moet het een maand aanzien en is er dan nog geen verbetering, dan moet ik terugbellen.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Lekker ben je in ieder geval toch weer even gerustgesteld.

Liefs Michelle

Nou, het is zo ver! Merel gaat sinds vandaag zelf van lig naar zit!!! Ik ben supertrots! Ze is ook trots op zichzelf. Als ze zit, geeft ze zichzelf een applausje. Geweldig. Het kost nog wel veel moeite, maar ook dat gaat vanzelf beter.

Ik wilde het ff delen!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn, Natasja!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toppie ze komt er echt wel

Liefs Michelle

Super goed van haar! Aplausje!!!