Heb hem binnen

me uitnodiging voor de second upinion,kon me andere topic niet meer vinden dus open ik maar een nieuwe sorry daarvoor

maar ben blij 1 december mag ik al,oke nog wel 4 weekjes maar ben zo happyyyyyyy

dus ben nu benieuwd wat ze daar gaan zeggen,zondag avond zakte ik zo weg hans schrok enorm,en me therapeut zit met zijn handen in het haar,omdat hij ook niet kan uitdokteren waar het nou allemaal fout zit.

16 november bij me eigen orthopeet zeg ik ff af,eerst naar die andere en dan kan ik altijd nog terug,want anders zit ik dadelijk weer met injectie in me knie en dat wil ik niet

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pffff bespaar me zeg,weer een operatie,kijk als het moet doe ik het hoor

maar zo zie je maar weer waar een 2e arts al niet makelijk voor is,bij jou zus dus ook fouten gemaakt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik hoop zo dat er bij jouw iets concreets uit de bus komt waar je dan iets mee kan, want zo doorsukkelen is ook niks. Succes meid !

Fijn dat je nu eindelijk de afspraak hebt staan.
Ben erg benieuwd wat deze arts gaat zeggen.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

wat gvoed voor je!! hopelijk komen ze nu eindelijk met een oplossing uit de bus!!
succes ermee!!

liefs jessica, &

Oh spannend hopelijk komt er wat uit waar je mee verder kunt!

Groetjes Nathalie & Co

Heel veel sterkte de komende tijd, we hopen dat er wat uitkomt waar je verder mee kunt

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Het heeft ffies geduurt, succes!!!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

he wat goed bianca .hoop dat je succes heb .ja dat je zondag weg trok, kan ik me voorstellen ook een vermoeiende dag geweest .sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01