Vroeg me af of je kerst een beetje bent doorgekomen of dat je het maar een beetje op zijn beloop hebt gelaten. Hopelijk heb je genoeg afleiding kunnen vinden in Gioia
groetjes Kim, mama van
en
Vroeg me af of je kerst een beetje bent doorgekomen of dat je het maar een beetje op zijn beloop hebt gelaten. Hopelijk heb je genoeg afleiding kunnen vinden in Gioia
groetjes Kim, mama van
en
hoi Kim en de rest,
Gioia en ik zijn de kerstdagen best goed doorgekomen. Wel weer 1 van die moeilijke periodes natuurlijk, maar we zijn 1 dag bij mijn ouders geweest en 1 dag met ze tweeen thuis. Ik heb met de ouders van Mo afgesproken om oud en nieuw bij hun te vieren, en natuurlijk heb ik met ze gebeld met de kerst.
Ik ben ook samen met Gioia bij Mo’s graf langs geweest, er letterlijk even bij stilgestaan, zeg maar.
Daarnaast, ik ben de laatste tijd erg druk, ben weer wat meer gaan werken en tja, de rest gaat ook door. Dus achter de pc komt er niet zo veel van, vandaar dat jullie me weinig zien. Een update: het gaat met ons goed, Gioia groeit en bloeit lekker door, erg gebeuren weinig spannende dingen (behalve dan dat ik dit schrijf begeleid door een uitbundige snowboarder en een rinkelende arreslee (of is het arrenslee??).
goed, tot zo ver en
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
Fijn om te lezen Jacky, zo’n eerste keer kerst en oud en nieuw zijn verschrikkelijk zwaar . ik vind dat je het harstikke goed doet en heb weinig andere woorden om te omschrijven .Bedankt dat je ons op de hoogte houd en nogmaals veel sterkte op dit soort momenten
en Tja wat betreft die snowbaorder, die kan niet uit, die blijft vliegen en de kerstman blijft rinkelen in zijn slee…
groetjes Kim, mama van
en
Ja dat blijven waarschijnlijk de moeilijkste dagen, ik vind dat je het erg goed doet als papa alleen met zo’n ukkie!!
Ik wens je nog veel sterkte bij alles wat nog komen gaat!
Groetjes Nathalie & Co
Jacky Heel veel sterkte op dit soort dagen
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie
Geef die kleine meid een dikke knufff van ons
Hoi en dank je wel allemaal,
ik zal proberen wat meer te laten horen, maar beloof nix!! In ieder geval de aankomende dagen niet, ik ben het weekend buiten mijn deur, zeg maar.
Doeidoei en
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
Tot volgend jaar dan
Heel veel plezier!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
het blijft idd moeilijke dagen,wens je daarom ook heel veel sterkte toe
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Ik heb al eens eerder gezegd dat het erg knap is allemaal, mijn petje voor je af ! Tja, met zo`n kleine uk gaat het allemaal natuurlijk gewoon door, zeker ook deze hele moeilijke dagen. Een dikke knuf voor je meiske, een pluim voor jou en een hopelijk super 2006 voor jullie !
Bedankt voor de lieve woordjes weer en voor Assie: ik ga speciaal voor jouw pluim een mooie hoed kopen!
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
Hoi Assie,
onder het motto:
laten we het nieuw jaar beginnen met een lach!!!
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
JAAAA echt wel want een dag niet gelachen …
Vind soms dat we dat te weinig doen en dat terwijl het zo leuk en lekker is.
Hahaha, op de volgende meeting is het dus verplicht rondlopen met een big smile
Wel gezellig hoor
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)