hier indd ook huilen als we iets te hard auw zeggen hahahaha. dacht dat knijpen alleen meisjes en vrouwen deden maar dylano kan er ook wat van en zijn nageltjes in je vel zetten ook zo leuk (not)
Liefs Michelle
hier indd ook huilen als we iets te hard auw zeggen hahahaha. dacht dat knijpen alleen meisjes en vrouwen deden maar dylano kan er ook wat van en zijn nageltjes in je vel zetten ook zo leuk (not)
Liefs Michelle
Ohoh! Nora BEET! Dat is pas gemeen! Dat doet Eva niet, die duwt alleen je hand weg of ze slaat een beetje zodat je weg gaat. Gelukkig knijpt ze ook niet, want die nageltjes zijn vlijmscherp en heeeeeel vals lang soms!
En Dylano is inderdaad een man-divaatje! Een divo!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh morgan knijpt wel hoor, ik ben de hele tijd geknepen vanavond en elke keer als ik auw zachtjes zei kreeg ik kusjes onder het mom van zo over kan ik weer knijpen… De sneak.
Groetjes,
Michèle

Denk zelf dat het bijten alleen is als ze last heeft van haar tandjes, want ze doet het echt maar af en toe, maar dan ineens wel een paar keer op een dag. Ze kwijlt dan ook meer, dus volgens mij is het niet gemeen bedoeld. (zo kan ik mn kind niet zien… )
Gemeen of niet, ze moet wel weten dat het niet mag natuurlijk. We hebben nu haar gezichtje gepakt, zodat ze ons aankijkt en dan heel serieus kijken en nee schudden. Verder niets zeggen. Dat maakte wel indruk.
We hebben gewoon een heel druk dametje, maar ze is o zo lief!
Mijn moeder gaf gister als tip meteen iets geven waar ze wel in mogen bijten. Zoadat ze onderscheid kan leren maken.
Groetjes,
Michèle

Hmm vandaar dat ik zo’n blij kind heb enne ik moet zeggen ik ben ook merendeel vrolijk, alleen als ik sjago ben berg je dan maar. Ik wordt op me werk stampertje genoemd vraag me af hoe ze daar nou weer aan komen…
Groetjes,
Michèle

Nou ik moet zeggen dit is ook in de tijd dat mijn 3 beste vrienden jim, Jack en Johnny waren hoor.
Groetjes,
Michèle