He he, eindelijk beter

Het nieuwe jaar is weer begonnen hoor. Vrijdag 2 januari nog gezellig op bezoek geweest bij vrienden. 's Avonds zag ik de bui al hangen. De griep. Sanne was hartstikke ziek en ik natuurlijk ook. Arme Frans, kon hij gaan redderen. Ik heb de hele week op bed gelegen en Sanne ook. Het arme kind wist niet waar ze het zoeken moest. Vandaag ben ik in ieder geval weer beter. Alleen m’n stem moet nog terugkomen (heeft iedereen het nog een beetje rustig), en Sanne is alleen nog maar verkouden. Nu zijn we ook de schade aan het opmaken. Inderdaad, Sanne wil niet meer normaal eten, drinken en slapen. Voor de rest is ze wel erg vrolijk, maar ik denk dat door mijn ziek zijn ze een beetje mixed up is. Ik houd jullie op de hoogte. Ooh ja, als een kind niet wil drinken hebben jullie nog een tip. Wat ze wel erg lekker vind is aardappelpuree, maar ze is nog maar 8 maanden en in puree zit melk en een heel klein beetje zout. Mag dat wel?

Liefs Kristel

Shakira at met 8 maanden al van tafel, daar zat ook wel een beetje zout in. Dus volgens mij kan het geen kwaad…
Als er maar niet teveel zout in zit…

Een knuffel van een trotse vader!!

Hoi,

Een goede tip die ik kreeg toen Stephan niet wilde drinken (omdat ie oorontsteking had destijds) was APPELMOES.
Vaak vinden kids dat heerlijk en er zit veel vocht in.
Succes!

Groetjes, Bianca

Dank je wel voor de tip Bianca. Misschien een beetje vergezocht maar moet dat zelfgemaakte zijn??? Of mag dat ook uit een potje

Liefs Kristel

jeetje vervelend he die griep.

maar gele vla ook vocht ijsjes wel koud maar ook vocht.appelmoes kan je zelf maken zonder suiker maar volgens mij is er ook zonder te koop hoor.

Kristel, je mag gewoon de appelmoes uit een pot nemen hoor…
Dat kan geen kwaad verder.

Een knuffel van een trotse vader!!

Ik vind het erg fijn om van een trotse vader zulke leuke adviezen te krijgen. Komt niet zoveel voor. Ik ga het meteen uitproberen. Ik ben net op shakira’s site geweest, ben er jaloers op.

Liefs Kristel

Hoi,

Ja, appelmoes uit een pot is inderdaad perfect hoor!!!

Groetjes, Bianca

Tjee kristel!
Bij jullie thuis is het dus ook een ziekenboeg…
Nou bij ons ook…Robin heeft pas zware buikgriep gehad en hij wilde dus ook niet drinken…Mijn dokter zei…Het maakt niet uit wat hij drinkt als hij maar drinkt…Ik moest Robin elk kwartier een slokje geven…En ik moest er ORS indoen…dit ter voorkoming van uitdroging…Bij jou is het natuurlijk anders…ik moest goed opletten voor uitdroging omdat hij ook aan de diarree was…maar toch…ik heb echt alles geprobeerd en uiteindelijk ging milk 'n fruit er prima in…en dan niet zo van nu ga je ff drinken of wil je ff drinken…Nee gewoon tijdens het spelen…Ik zei zijn naam en deed als of het heel gewoon was…mmm lekker een slokje…tja je moet wat toch? In iedergeval heel veel beterschap voor jullie allemaal… Groetjes Daantjuh

Het gaat niet van harte maar het gaat…
Ik maakte een zakje klaar en verdeelde dat over diverse drankjes!
Ik heb het zelf ook geproefd, en het is echt super ranzig…dus ik zou het ook niet nemen!hahahah

Groetjes, Daantjuh

Misschien een hele domme vraag maar wat bedoelen jullie met ORS uit een zakje?
Met Sanne gaat het ondertussen stukken beter maar nu ligt papa thuis op bed. Ik denk dat we volgende week weer een gezond en blij gezinnetje zijn. Sanne eet trouwens ook weer normaal (drinken kan nog wel ietsjes beter). Ik heb haar appelmoes gegeven en ze vind het heerlijk. Ik denk ook dat ze me vorige week (toen was ik ziek) gemist heeft en daarom ook niet wilde eten en drinken maar nu ik het zelf weer regel komt het allemaal weer goed.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 15 Jan 2004 08:52:43

Hoi Kristel,

ORS kan je gewoon kopen bij de apotheek enzo.
Het is tegen uitdroging.

Groetjes, Bianca