Hay hay.. dit ben ik

Ik ben Dénise,de mama van Ersin van bijna 8mnd oud… vind het helemaal leuk om mama te zijn,maar dat is het in het begin niet geweest… vond het helemaal niet zo leuk… maar gelukkig ben ik daar helemaal over heen… en ben nu helemaal verslaafd,verliefd en gelukkig! Ik zou t leuk vinden om contact te hebben met verschillende mama’s.

Groetjes…

hee hallo
welkom hier op de site
geeft niks hoor, dat je niet meteen op die roze wolk zat
dat zat ik zeker ook niet hihi
moeilijk voor te stellen dat het zo geweest is he nu je zo verliefd ben???
je zou zien als je nog een volgend kindje krijgt die verliefd heid er meteen is!!
en er zijn hier een heleboel verschillende mama’s , en het is super gezellig

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Hoi Denise,
Welkom op de site. Ben ook net pas lid en dus nog zoekende in de site ikkeben, maar vind het tot nu toe wel handig al die ervaringen uitwisselen etc.
Mijn dochter Senna is net 4 maanden geworden dus nog iets jonger dan jou zoontje.

Veel plezier hier op de site,
Groet Mama van Senna

Hoi Denise en welkom op de site!
Het is helemaal niet vreemd, want nadat ik was getrouwd wilde ik ook eerst vijf jaar wachten met kinderen - maar mijn man wilde al vroeg kinderen. Dus na gepraat, besloten we toch vroeg kinderen te nemen. Toen onze dochter Anna was geboren was ik helemaal verslaafd en verliefd op haar. Ze was zo klein en snoezigm ik kon gewoon niet van haar afblijven. Ons tweede kindje is bijna 3 weken geleden ter wereld gekomen, en opnieuw ben ik weer helemaal verliefd. Ik kan nu al neit wachten op ons derde kindje, die misschien in anderhalf - 2 jaar komt.

Maar ik wens je veel plezier op de site

Groetjes Elle
mama van Anna (2½jr.) en Leah (3w.)