Hartje gehoord!

hoi meiden,

gisteren 2de controle gehad bij verloskundige en we hebben het hartje gehoord!
Het blijft zo mooi he!
we genieten met volle teugen.

Ben blij dat ik het gehoord heb as maandag echo en dan ga je er al anders heen, als je het hartje al gehoord hebt!

We zijn weer zo blij en genieten met volle teugen.
Gisteren zei ik tegen lieke hoe deed mama’s baby in de buik? toen zei ze Boem Boem Boem !
Nou toen schoten de tranen in mijn ogen hoor zo lief he!!

wilde ik even met jullie delen

groetjes GYtha

he,

Wat leuk dat je weer zwanger bent. Van harte. Fijn dat je het hartje kon horen. Bijzonder is dat.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Loes

Oh wat goed dat jullie het hartje gehoord hebben! Lekker van nagenieten!

Groetekes, Sje

He Gytha
Geweldig zeg dat je het hartje gehoord hebt! Het blijft een bijzondere ervaring. Nu blijven genieten van de zwangerschap! groetjes chantal

Chantal

Ja mooi moment he ?

Geniet ervan

Een moment om nooit te vergeten!! Leuk dat Lieke er bij was. Het is en blijft gewoon een wonder dat het zo kan groeien!!

Lekker genieten!

O, ik krijg er weer kippenvel van echt. Vond het iedere keer weer spannend en bijzonder!

Lekker nagenieten voor jullie.

Groetjes,

Vartien

Our littel angel is Larissa

Gytha geweldig het blijft inderdaad mooi je gaat met de echo er inderdaad
heel anders heen bij mij is het al zo lang geleden.

vond het zelf ook altijd mooi en die reactie van lieke echt super

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan!
Echo’s zijn altijd bijzonder, ja. Hier kreeg ik er elke maand eentje, en dat vond ik helemaal niet erg. Het geeft ook een rustgevend gevoel.
Sterkte met de zwangerschap.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

dat zijn altijd de speciale momenten. Ik verheugde me er altijd op als ik naar de vk moest om mijn kleintje weer te mogen horen. Veel plezier bij de echo…

gr. titsia

Echt super hoor
Geniet er lekker van

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nou dames

Gisteren eerste echo gehad met nekplooimeting!
Was weer een bijzonder moment, jammer dat het niet zo lang duurt.
Het was een mooie echo en de nekplooi was heel mooi dun! Dus goed teken!
Vindt de eerste echo altijd spannend! Daarna kan ik pas echt gaan genieten, en dat gaan we nu dus doen! Oja uitgerekende datum die is vast gesteld is 17 april!
Joeeeeeeeeeeeeee

groetjes GYtha

Van Harte gefeliciteerd! Ga lekker van deze tijd genieten. Weet ook nog dat ik die eerste echo heel mooi vond. Dan krijg je pas een echt beeld van dat er nieuw leven in je buik groeit!

Voel je je verder goed?

fijne zwangerschap! groetjes Stellina

heeey,

ik ben nu 11weken

hoe gaat zo’n nekplooimeting? want de verloskundige heeft mij gevraagd of ik dat ook wil, maar ik wil nog wat informatie erover, kheb niet veel tijd meer om na te denken, maar toch,

xxx, Eva

Lilypie In verwachting Ticker

He Gytha
Als de baby drie dagen later geboren zou worden 20april dan is dan op mijn verjaardag!En dan wordt het sterrebeeld ram.Lijkt mij wel ook een leuk cadeautje voor mij als ik te horen krijg dat je de baby op 20 april krijgt.hahagroetjes chantal

Chantal

hoi eva,

een nekplooi meting doen ze gewoon tijdens termijn echo de dikte van nekplooi meten! Stelt niks voor en bloed prikken.
Ik kon hiervoor kiezen maar wordt niet meer vergoed door ziekenfonds. Mits je een risico factor bent.
Ik wilde dit wel weten voel me dan geruster tijdens zwangerschap!
Dus vandaar dat we de nekplooimeting hebben laten doen!

Chantal,

Nou zal proberen te wachten tot 20 aprilhihih, maar lieke kwam op de uitgerekende datum dus wie wie weet?
Dan heb je een wel speciaal digie nichtje he, op je verjaardag

groetjes GYtha

inderdaad wil de tijd vliegt!
Ik ben er nu anders mee bezig en moet ondanks moe zijn, toch door want er huppelt er nog eentje rond!
Maar van de kleine dingen geniet ik het meest!

groetjes GYtha

Geweldig, geniet ze want al met al duurt het niet zo lang he. Ennnuhhhhm ik ben van de 13e april

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!