zo even mijn hart luchten.
mijn zoontje van 5 maanden gaat sinds 2 maanden naar de gastouder toe. Nu sinds een week of 3,4 gaat dat niet zo lekker. Ik dacht dat het misschien aan een sprongetje lag. Had hier ook een topic over gemaakt.
Maar het gaat nog steeds niet en nu heeft de gastouder het gastouderschap opgezegd. Ik snap er niets van dat hij het daar zo "slecht"doet. hij huilt daar heel erg veel. Thuis is het een heel vrolijk mannetje, heel veel lachen en kan goed zelfstandig spelen. Het is echt niet zo dat hij hier de hele dag door aandacht krijgt.
Nu gaan we snel opzoek naar andere opvang. we gaan nu kijken naar een kinderdagverblijf met een baby groep misschien dat dat scheelt. bij de gastouder liepen nog 3 kinderen rond die ouder zijn en die veel herrie maken.
Nu hoop ik alleen dat hij het dan wel goed doet en niet zoveel hoeft te huilen. ik vind het zo zielig voor hem. Ik heb al kunnen regelen dat hij morgen niet hoeft te gaan
Maar nou denk ik ligt dit nu aan ons= geven we hem toch te veel aandacht, gaan we te snel naar hem toe als hij huilt= of ligt het aan de gastouder=
het maakt je wel een beetje onzeker.
zo dat is eruit. ik hoop dat we snel iets kunnen vinden. misschien hebben andere mensen dit ook meegemaakt en heeft er iemand tips=