Haren knippen

Zo, Seth zijn haar is vandaag voor het eerst door de kapper geknipt.
En hij heeft weer een lekker kort koppie! Maar kan natuurlijk nog wel zijn gave stekels
Het was echt hard nodig, het haar hing helemaal over zijn oren, het was geen gezicht.
Hij is geknipt door een vriend van ons, die zijn kappersdiploma heeft, en dat ging best goed.
Nu vroeg ik mij af hoe oud jullie kindjes zijn/waren toen ze echt naar de kapper gingen?
En hoe deden jullie het toen? want hij bleef voor geen meter zitten natuurlijk
Liefs, Anne

Erik was 11 maanden toen we voor het eerst gingen. Hij mocht bij de kapper in een auto zitten, speciaal om kinderen in te knippen. Dus terwijl Erik aan het sturen was, werd 'ie geknipt en hij vond het machtig interessant. Niks geen gehuil, gewoon super.

De tweede keer was een paar weken geleden, dus bij 15 maanden. Zelfde kapper, zelfde stoel, maar nu brullen! Hij vond het helemaal niets. Heb hem telkens recht moeten zetten, want doordat 'ie het niets vond was 'ie erg beweeglijk. Gelukkig was de kapster zo handig in het knippen van kinderen dat het binnen 10 minuutjes klaar was en het leed geleden was. Zucht, ik had er klotsende oksels van…haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim is op zijn verjaardag voor het eerst naar de kapper geweest. Mijn man en ik worden door mijn vriendin geknipt, maar zij knipt geen kinderen dus moesten we naar de echte kapper. Ik me natuurlijk druk maken of hij wel stil zou gaan zitten enzo. Hij zat in een stoelverkleiner op een gewone stoel en het ging heel erg goed. Hij vond het erg interresant om via de spiegel te kijken wat de kapster ging doen. Hij heeft dus heel goed stil gezeten, terwijl het geen stilzitter is. Alleen op het einde begon hij meer te bewegen en vond hij het wel genoeg. Maar gelukkig was ze toen al bijna klaar.

De 2e keer was hij 14 maanden en toen is hij geknipt door de thuiskapster van mijn moeder. Die neemt eigenlijk geen klanten meer aan, maar ze wil Tim voortaan wel knippen. Dat is wel makkelijk, want nu spreekt mijn moeder gewoon op maandag af, want dan is Tim daar altijd. En als het dan nodig is kan ze Tim meteen ook knippen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Danique is ongeveer 8 weken na de geboorte (bij) geknipt. Ze had echt zoveel haar, het leek wel een holbewonertje… Hihi, geen gezicht. Toen was ze natuurlijk nog zo klein, dus echt bewegen zat er nog niet in. Ze is met een maand of 5 weer geweest. Bij mijn moeder komt een vriendin altijd thuis te knippen, dus daar zijn we toen bij gaan zitten. Ik met Danique op schoot, mijn moeder stond gekke bekken te trekken om haar aandacht te krijgen en de kapster wandelde mooi om onze stoel heen. Ging eigenlijk wel hartstikke goed. Maar denk dat dat het meest aan de gekke bekken van oma te danken was

Hoi hoi,

Nikki is denk ik toendertijd met een maand of 11 geweest, haar favoriete knuf mee en knippen maar! Ze viel zelfs bijna in slaap in de stoel hihi!! Lisa is nog niet geknipt, maar heeft ook wel een bos haar, dus zal niet lang meer duren… maar ja, wat voor kapsel knip je dan bij zo’n kleine meid?!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Morgan heeft net genoeg haar zeg maar. Mensen vinden haar heel mooi geknipt, maar der is nog nooit een schaar aan te pas gekomen. Ik wacht nog met smart tot ik er een strikje in kan doen

Groetjes,

Michèle

Een strikje zou ik bij Dylano nu wel kunnen doen dus denk dat hij voor zijn verjaardag wel geknipt zal worden en beetje model erin, zijn nu va ndie linge pinnen tussendoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik heb Jens z’n haartjes voor het eerst wat bijgeknipt (hmmm afgeknipt ) toen hij ongeveer 6 mnd was; het hing zowat in z’n ogen! En met 9mnd weer… en toen hij bijna 1 was heb ik voor het eerst de tondeuse gebruikt :open_mouth: Héérlijk boevenkoppie kreeg ie ervan!
Nu nog altijd voor Jens de tondeuse (net als papa )… hij vind het heel grappig, want het kriebelt een beetje. De laatste keer dat ik 't gedaan had zat ie alleen op een stoel, daarvoor altijd bij papa op schoot.

Van Femke’s kuif blijf ik nog even af , vind 't zó mooi die grote krullende kuif boven op haar hoofd! En dan knalrood… zwijmel… 't Is wel een beetje een punkertje zo, maar door die krul wordt het wel weer lief

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik laat Minke’s haar groeien want ik vind lang haar zooo leuk bij meiden. Maar Minke was de eerste maanden kaal en heeft nu van dat dunne blonde zachte babyhaar ( waar zelfs de speldjes meteen uitglijden) dus dat duurt nog wel even voordat er hier een model in geknipt moet worden !
Ik lees wel alvast de tips voor in de toekomst!
groetjes

Lilypie
Lilypie

ben zelf kapster dus makelijk lekker thuis…
heb kailani vorige week eerste keer geknipt in haar stoeltje en speeltjes in de hand stilzitten nee dat kan ze niet!!
( schaar was er interessant )

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Merel was 5 maanden toen ze voor het eerst geknipt werd. Ze had bij de geboorte al veel haar en het werd te lang en te sprieterig. Toen is ze dus al een keer bijgeknipt door de buurvrouw. Toen met 8 maanden nog een keer en vorige week is haar pony bijgeknipt. Ik laat het nu ook lang groeien. Ze heeft van die leuke krullen. Vorige week zat ze bij mij op schoot en had en zelf een kam in haar handen en daar was ze druk mee. De vorige twee keer had ik haar vast en werd ze zo geknipt.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

hoi
Ik ben heel jaloers!!!Emma heeft zo weinig haar!, wij zien de komende 3 jaar nog geen kapper denk ik ;-( had tijdens mijn zwngerschap al van die schattige inni mini speldjes gekocht, maar kan ze nog nergensop vast knippen!

Hier dus nog geen kapper verhalen.

maar lees gezellig mee, kan ik me vast voorbereiden op wat komen gaat.

groetjes Gidget

Ha ha ha Emma en Morgan kunnen dus samen op stap. Heb jij alleen ook Gidget dat mensen dan denken dat het een jongetje is ook al hebben ze een ROZE JURK aan???

Groetjes,

Michèle

Jurian ook bij 5 maanden voor eerste keer. Daarna nog 2 x en woensdag wordt hij weer geknipt… mama is jaloers op die dikke bos krul haar!! Maar tja bij jongen niet echt leuk als het zo lang is…

Dus woensdag komt ze weer… ja je leest het goed. Mijn vriendin knipt hier heel de boel … dus lekker thuis / lekker makkelijk!

Ja, Seth had ik ook na en paar weken al bijgeknipt, want die had ook een aardige bos haar
Hij heeft nu een kort koppie waar nog wel stekels in kunnen, maar ik moet er nog steeds aan wennen.
Veel mensen dus, die thuis een kapper hebben of zoiets. Moet dus nog even wachten, dan zal hij vast ook stil gaan zitten
Liefs, Anne

Hmmm bij Joey is nog geen kapsel te bekennen… Hij is ruim 11 maanden, en hij heeft nog het zelfde model als in de eerste week! Het is wel iets meer haar geworden, maar echt niet langer… Ik heb al vanaf de zwangerschap een tube zwitsal gel liggen voor die stoere stekels, maar voorlopig blijft het toch bij haarlotion denk ik…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha zelfde al Morgan dus. Ach komt wel goed hoor ik was ook lang kaal en nu is iedereen jaloers op me kop met haar

Groetjes,

Michèle

Ik kan me aansluiten bij de mama’s met kale dochtertjes…

En ja, jurkjes of niet… “wat een schattig mannetje” horen we regelmatig. Ik blijf vriendelijk zeggen: Het is een meisje, vandaar het jurkje…

Ik wilde heel graag een kale baby, omdat ik die meer ‘baby’ vind. Nou, die wens is in vervulling gegaan, maar ben nu wel blij dat het een beetje begint te groeien. Er is jammergenoeg nog geen sprake van speldjes enzo… Achter heeft ze wel een echte babykrul… hahaha!

Wij wachten nog even op het eerste kappersbezoek!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ik ga bij de volgende ook voor haar hoor. En een uitslaapfunctie

Groetjes,

Michèle