Haren borstelen

DRAMA… ik bedoel hoef maar naar de borstel te kijken en ze naait eruit, auw auw roept ze dan… ze komt altijd als een zwerfertje op het kdv, en komt met ingevlochten haren terug daar mogen ze het namellijk wel van haar,

nou gisteren had mama er de p- in… ik denk zoek het maar uit, oordoppe in en een staart geborsteld…nou vol alarm he, denk dat de hele straat het weet… maar waarempel vandaag …ging ze zitten en mocht ik zo een staart maken, zonder drama…sta dr nog versteld van …
zou het nu gewoon een kwestie van doorzetten zijn… ik weet het niet hoor, we zullen zien of het morgen weer lukt

Pippy is geboren 17.07.2009

Ja hoor, aanhouder wint!
Ik heb ook zo’n kind, met haar dat als het los zit, echt hopeloos lijkt!
Dus dat weet ze, dat is iets dat moet, net als tandenpoetsen

Manderijn

ja …da is ook zo maar om 6.30 uur ken ik nog nie zo goed tegen vol brandalarm…tandenpoetsen is hier nooit een probleem geweest, da vind ze nog steeds superleuk, gek kind

Vanmorgen wilde hier iemand ook gen staartje in het haar, paar keer volhouden en het huilen ge-negeert, zit het staartje er nog steeds in. Ik heb altijd een planten spuitje boven staan, kamt wat beter door. Zo dramatisch als Pip doet ze niet maar ze probeert er wel onderuit te komen!

Tja ik ben echt erg maar ik kam die bos Afro van hier maar 1 keer in de week (vrijdag avond) na het badderen voor de tv, zodat ze halverwege in slaap valt, anders is het niet te doen!

nou hier is echt geen gehuil negeren, hier ist gewoon top of ’ sloop je trommelvlies gegil’ proberen te negeren… pfhhh maar goed ik doe altijd een bak met cremespoeling in haar haren en gewoon uitkamspray voor volwassenen, want met die frambozeplak-antiklit-prinsessespray schiet ik echt niks op …
nou mamamalawi, da snap ik mijn kind zou gewoon dreads krijgen met dat haar, ookal ist prachtig, kammen is natuurlijk eenn hell

Dreadlocks heb ik gevraagd maar dat wil ze absoluut niet, haar papa heeft ze maar zij wil ze niet! Hahaha een hel idd!

Tjonge, daar zit me wel pit in hoor in die Pip! en op de vroege morgen dat gegil en gedoe … pffff … ik heb wel een beetje medelijden met je hoor! Kan me voorstellen van die doppies in je oren … Hoor wel vaker dat die frambozen, prinsessen klit shit niet werkt! Enne als je zegt dat Mama haar mooie lange haren af knipt?? Maakt bij haar zeker geen indruk …

ahahaha idd wat Esther zegt doe ik ook. Dreigen dat ik een schaar ga pakken om het er allemaal af te knippen (niet echt pedagogisch, maar goed, ik zou het ook echt doen als ze ja zegt hoor)

nee toen ik vorige keer haar haren ging knippen vond ze het kei leuk, als ik da zegt, pakt madam de schaar voor me, vrees ik

Hier werkt de prinsessen frambozen antiklit shit wel.
niet voor de klitten, maar wel psychologisch.
" bij prinsessen doet haren kammen nooit pijn, dus als ik bij jou prinsessenspray spuit, doet het ook geen pijn meer."
En waarempel, het is over!
Als die frambozenzooi op is dan gaat er gewoon water in

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

nou ff plat gezegt, ken lulle als brugman bij die spruit, intresseert dr helemaal niks ! gewoon doorgille !!!

Hier is haren kammen ook geen favoriet. We beginnen altijd gezellig, maar binnen de kortste keren ist ook huilen/gillen enz enz. Terwijl er geen knoop in het haar zit…of bijna niet. En zit er 1 in dan doe ik heel voorzichtig.
Dus nu ist, we doen het op de gezellige manier of op de iets minder gezellige manier maar er komt een staart in dat haar! Anders ist net een zwerver!

Ik moet zeggen de aanhouder wint…de laatste 2 dagen is er zonder gebrul een mooie staart…of soms 2 in het haar gekomen. Vandaag kwam ze bij me dat er ook nog een vlecht in de staart moest.

Dus ff doorzetten!

Hmmm hier kan madam zo een uur blijven zitten om haar haar te laten doen! Ik zit op de bank, zij met ontbijtje op een stoeltje aan de salontafel, tv aan en kammen maar! Nu het lekker lang is kan ik de mooiste creaties maken, van 10 knotjes tot invlechten, en alles daar tussen! Ik doe zwitsal haarlotion in een soort plantenspuitje, maar das meer omdat nat haar makkelijk te vormen is zeg maar, en het ruikt zo lekker Ik gebruik voor haar trouwens na het wassen wel cremespoeling, gewoon die van mijzelf, net wat ik heb staan, palmolive, andrelon of goedkopie, ik ben niet echt merkvast

Groetjes Anouk

Ben ik even blij met m’n jochie

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hahaha ja de volgende alst een jongen is… dan krijgt ie een hanekam…behangplak dr in, zit altijd goed, smorgens als hij uit bed komt ook

Ach ik heb van beide soorten 1, en dat is ook niet altijd handig! Want als het ventje al die mooie speldjes en dingetjes ziet… wil hij ook!! Lastig als je haar op 6mm zit

Manderijn