Bedankt voor het meeleven/meedenken allemaal meiden! ![]()
Maar ik bedoelde dus niet dat ik nu elke dag de hele dag door met het huishouden bezig ben, maar dat ik op dit moment al een harde buik krijg als ik alleen op 1 hele dag alleen al maar de afwas doe ![]()
Het is dus niet dat ik heel erg veel doe, maar ik krijg gewoon echt al ontzettend snel harde buiken… Bij het minste kleine dingetje!!
Nou is het wel zo dat ik de laatste tijd behoorlijk wat aan mijn hoofd heb en het zijn allemaal absoluut geen leuke dingen…
En dan is mn vriend ook nog bijna depressief… Hij baalt van zijn werk en vind het zo verschrikkelijk dat hij elke dag met tegenzin heen gaat. Hij zit ook de hele dag in een kantoortje achter een computer en dat is absoluut niks voor hem. Maar hij moest verplicht deze baan toen aannemen omdat hij hem gekregen heeft vanuit de WIJ en als je dan een baan weigert heb je ook geen recht op uitkering meer…
Hij is al van af het begin dat hij er werkt doorgegaan met ander werk zoeken, maar hij vind maar niks… Hij heeft al tig sollicitaties gehad en telkens heeft hij niet genoeg ervaring ofzo…
En omdat hij steeds zo down is heeft dat ook weer veel effect op mij…
En daarom wil ik hem het liefst niet ook nog opzadelen met afwas enzo…
Mijn ouders wonen een half uur bij ons vandaan en mn schoonouders 3 kwartier. De buren zijn ontzettend aardig maar al ergens in de 70…
Ik heb het er op het moment erg moeilijk mee, er gaat van alles door mn hoofd en ik kan het moeilijk loslaten. Ik wil veel meer leuke dingen doen, maar de meeste dingen die ik echt leuk vind om te doen kosten geld…
Ik probeer wel zo veel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren maar ik heb geen zin om elke dag de hele dag op de bank te hangen en niks te doen…
Ik voel me ook nog eens ontzettend schuldig omdat ik echt heel erg het idee heb dat Sylvie zich enorm verveeld de laatste tijd… En ik ben dan niet echt geweldig leuk gezelschap voor haar… Dat vind ik ook heel erg moeilijk…
pfff heb af en toe echt zoiets van had ik het er maar al bijna op zitten, maar moet nog best lang… Ik geniet lang niet zo van deze zwangerschap als van die van Sylvie. Dit valt me allemaal best zwaar nu… Al heb ik op zich niks te klagen, want er zijn mensen die het lichamelijk veeeeeeeeeeeel minder hebben tijdens een zwangerschap dan ik…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie