Harde buiken

hallo!

even een vraagje:
ik heb wel paar keer per dag last van dat mijn buik heel erg hard word en heb dan ook erg last van mijn rug. ik had en tip gekregen om het rustig aan te doen dat heb ik gedaan maar het word niet minder. ik ben namelijk 4 dagen vrij geweest en het is hetzelfde gebleven. een warm bad helpt ook niet.
hebbe jullie tips?

Groetjes Eva.

Nog rustiger aan doen en anders contact opnemen met je verloskundige/gynaecoloog/huisarts.

Groetekes, Sje

Ja hier ook, ik ging met harde buiken op de bank liggen en liet mijn vriend meer lopen. Vermeed tillen en sliep veel. En anders inderdaad even bellen.

Groetjes,

Michèle

Wat heb je in die 4 vrije dagen gedaan? 4 dagen vrij wil namelijk niet zeggen 4 dagen rust. Als je druk bezig bent geweest met bijv. de babykamer, boodschappen, etc. dan heeft 4 vrije dagen geen zin om harde buiken tegen te gaan.

Groetekes, Sje

bedankt voor de reacties!

ik heb niet zoveel gedaan. veel geslapen en films gekeken. ook heb ik veel tijdschriften gelezen die ik van iemand heb gehad, 1 vuilniszak vol. dus ben daar aan begonnen, liggend op de bank , maar als ik dan even opstond voor drinken te pakken ofso dan had ik er gelijk last van.
ik neem inderdaad anders wel even contact met mijn verloskundige op.

bedankt!

xx.Eva.

okee , ik was al bang dat de baby te vroeg zou komen door die harde buiken!
ik probeer ook zo rustig mogelijk te doen. gelukkig zijn babytjes vanaf 26 weken 70% kans op levensvatbaar. dat stelt me wel weer gerust. maar de het lieft heb ik natuurlyk dat ik de baby nog lekker blijft , ik probeer ook nog te genieten van die dikke buik en de rust in huis

maar ben toch al een beetje begonnen met aftellen! nog 6 weekjes werken en dan mag ik stoppen als dat lukt.

xx.Eva

Meid als het niet gaat eerder stoppen met werken. Weet niet wat voor werk je doet, maar je mag dan ook aangepast werk doen. Sterker nog dat moeten ze je geven. Zo werkte ik veel over, maar dat mag niet meer met 20 weken dus hoe vervelend ik het ook vond ik moest naar huis terwijl mijn collega’s zwoegte. Je kindje gaat voor.

Enne als je op de bank zit gewoon over je blote buik aaien met warme handen dat hielp bij mij ook wel.

Groetjes,

Michèle

Bij de jongste had ik ook al vroeg en veel harde buiken, kon verder geen kwaad. Maar lastig was het wel.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!