Hmmm, deze vind ik erg moeilijk…Wij wonen hier nu een jaar met heel veel plezier. We hebben superleuke buren enzo, waar we ook geen last van hebben. Maar de buurman heeft de muziek soms best wel hard staan als hij in de tuin bezig is. Ik vind het zelf niet eens zo vervelend, maar mijn vriend wel. Die zegt dat het aso is als iedereen van jouw muziek kan genieten. Wij hebben wel 8 tuinen die uitkomen op elkaar en iedereen moet die muziek dan wel horen. Voorheen woonden wij meer in een oude volksbuurt (jaren 30) en hoorde je ook wat meer geluid, maar in deze wijk past het eigenlijk niet zo. Het is soms ook muziek waar wij he-le-maal niet van houden, dat maakt misschien ook al verschil. Of het is zo’n nieuwszender die bla-blaat.
Ik vind het heel moeilijk om er iets van te zeggen, juist omdat de buurman een toffe kerel is. Hij is ook gek van Eva en andersom. Ik wil echt geen scheve gezichten, maar wat ons (en anderen miscshien ook?) betreft mag die muziek best wat zachter…in de zomer willen wij ook wel gewoon buiten zitten. Het is zeker niet elke dag en ook niet de hele dag…Iemand tips???
Groetjes Rainbow, trotse mama