Hard gevallen

Vanavond ben ik me weer helemaal rot geschrokken!!
We waren aan het eten , en Seth gaat vaak staan ik zijn stoel (wat absoluut niet mag). Het gaat echter altijd goed, want hij kan nog niet makkelijk vallen dan.

Maar vanavond lag hij van het ene op het andere moment op de grond. Hij was achterover gevallen en plat op zijn rug en hoofd terecht gekomen. Hij moest keihard huilen, en ook ik hield het niet droog! Het was zo zielig
Je zag echt dat hij pijn had, en heeft echt een tijd hard en zielig gehuild. Ook wilde hij alleen maar op je schouder liggen, dus ik schrok me een ongeluk…

Gelukkig trok hij weer bij. We hebben even goed gecheckt of hij nog goed met zijn ogen kon draaien, zijn hoofd en rug bewegen ed. Maar het lijkt mee te vallen.
Denk wel dat ik vanavond hem nog een keer probeer wakker te maken.
En ik kan er nog wel om huilen, zo sneu was het.

We gaan ook binnenkort kijken voor een extra tuigje, zodat hij niet meer kan gaan staan!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Poe wat ee nschrik indd, en kan me voorstellen dat je mee staat te huilen hoor. Ik zou hem indd wel een paar keer wakker maken ook vannacht.
Enne meid je eigen niet schuldig voelen kan iedereen gebeuren.

Dylano zit nog steeds vast in zijn kinderstoel en zal ook nooit los gebeuren, ben bezig hem te leren eten op een gewone stoel. Met de boterham gaat het al redelijk goed. in het begin ging hij er vandoor

Sterkte met Seth.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Da’s schrikken inderdaad. En dan zit je er zelf bij, brrr. Hij heeft direct gehuild? Sterkte met Seth en het valt zo te horen vast mee. Knuffel van Erik voor Seth (en voor jou…).

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oeh, da’s schrikken!
Inderdaad goed plan om hem nog wakker te maken en mogelijk vannacht ook nog een keer voor de zekerheid.

Mocht hij alsnog gaan overgeven, dan huisartsenpost bellen want dan willen ze hem mogelijk zien i.v.m. een hersenschudding.

Alle beterschap.

Groetekes, Sje

Wat zielig voor Seth! Over het algemeen is het zo, dat het goed is als kindjes direct na een val gaan huilen. Doen ze dat niet, dan moet je je zorgen maken. Nu denk ik dat het wel goed komt, maar dat neemt niet weg dat het zielig is voor Seth. En als je vindt dat je hem wakker moet maken: zeker doen. Beter een keer voor niks gaan kijken…Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach gos nee ja ik zou me ook rotschrikken hoor. Enne die tuigjes kun je bij de prenatal kopen van het eigen merk. Ik gebruik hem als bokkentuig, of eigenlijk mijn schoonmoder gebruikt hem voor mijn neefje (lang verhaal) maar je hebt ook twee korte stukjes erbij zitten waarmee je je kind kan vastzetten in de kinderstoel.

Groetjes,

Michèle

Jeetje, wat een schrik!

Inderdaad nog maar even goed in de gaten blijven houden vannacht.

Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal met kinderen, maar je schrikt je helemaal naar, ik zou ook een potje gaan meehuilen!

Liefs

Bedankt!
Ik voelde me ook wel heel stom, omdat ik er zo dicht bovenop zat, en het gewoon niet door had!

Gelukkig lijkt het goed te gaan, hij ligt af en toe wat te murwen door de babyfoon.
Als ik naar hem toe ga, is het toch al voldoende als hij reageert in zijn slaap?

Net reageerde hij goed, maar voor de zekerheid zet ik vanacht mijn wekker wel een keer.

Liefs, Anne

Ach zielig zeg voor Seth! Geef hem maar een dikke kus van mij!

Liefs

Wat zielig voor Seth dat hij zo gevallen is. Helaas gebeuren sommige dingen zo snel, dat het al gebeurd is voordat je er erg in hebt. Hoe gaat het nu met hem?

Dikke knuffel voor Seth.

Groetjes,
Sandra

Nou, het lijkt allemaal mee te vallen!
Hij is weer helemaal het mannetje vandaag!

Heb nog wel evn zijn rug geïnspecteerd, maar ook geen blauwe plekken oid, geen bult, niets. Hij heeft echt geluk gehad.

Nu vroeg ik alleen nog af, gaan jullie dan wel eens met zo’n kleintje naar de chiropractor oid, om te checken of alle wervels nog goed staan?

Liefs, Anne

Wat fijn dat het goed met hem gaat en hij er niks aan over heeft gehouden.

Nee, ik ben nog nooit ergens met Tim geweest om zijn wervels te laten checken.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat het goed gaat! Nog nooit wervels laten checken. Lijkt me alleen noodzakelijk als je echt het idee hebt dat er iets mis is, als Seth zich echt anders zou gedragen of heel veel pijn zou hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Fijn dat hij weer gewoon het mannetje is. Ik zou er verder niet naar laten kijken, maar j moet doen wat je gevoel zegt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers