Ja, ze werden dan eindelijk op 3 April 2 jaar..
Jaleesha & Charelle, een eeneigentweelling.. Die heel lief is..
Hallo mensjes! Ik heet Charelle, en ik ben 2 jaar! Ik heb een hondje en een katje en een zusje die heel veel op mij lijkt en die heet Jaleesha, terwijl ik haar altijd Daliéésh noem! Dáág.. Kus, Charelle.
Hoi!! Ik ben Jaleesha, en ik ben 2 jaar! Ik hou van stoere dingen zoals een voetbal en een vuurtje!! Ik heb een zusje, Charelle die ik Sjarrelke noem.. Kusje Jaleesha!
S'avonds, toen jullie sliepen heeft papa de slingers op gehangen.. Mama heeft s'ochtends de 2 taarten opgehaald en 2 vlaaien, een prinsessen taart en een poezentaart! Jaleesha vond natuurlijk de poezentaart super, en Charelle was helemaal weg van de prinsessentaart.. Om 9 uur zijn jullie wakker gemaakt, en kregen jullie kadootjes! Mama en papa gaven jullie;
Jaleesha;
- Fureal Friends Baby Poes, Vitech Winnie De Poeh, Barbie, Stoepkrijt.
Charelle;
- Fureal Friends Baby Hond, 2 Barbie's, kleurdoos en viltstiften en tekenblok.
Om 11 uur kwamen opa en oma Severink, die gezellig thee hebben gedronken en ook nog eens heel veel kadootjes hadden! Voor ieder 1 barbie, en voor allebei een baby pop en een hele stoere Barbie auto voor allebei!! Jullie waren door het dollen heen, zoveel kadootjes! Om half 12 kwamen oma en opa Francis, die natuurlijk ook kadootjes hadden!! Een heel groot schoolbord en een speeltentje voor in de tuin, waar het schoolbord onder kan staan! En ook nog eens 2 stoeltjes en een tafeltje!! Gezellig!! En ja hoor.. Daar kwam om 12 uur tante Esmee en oom Ruud en hen dochter Sally aan.. Zij hadden voor beide een tennisracket, speciaal met klittenband voor 2 jarige meiden!! Sally had Diddl getekend voor mama! En voor papa had zei een tekening met een tijger gemaakt, stoer hoor!
Om Half 1 hadden we de kaarsjes uitgeblaast..