hoi
ik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer jullie kindjes goed gingen happen van een lepel
ons dochtertje van 7 mnd wik nog weleens met haar tong de lepel weg duwen of het eten uit spugen hebben jullie daar ook ervaring mee?
groetjes jessij
hoi
ik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer jullie kindjes goed gingen happen van een lepel
ons dochtertje van 7 mnd wik nog weleens met haar tong de lepel weg duwen of het eten uit spugen hebben jullie daar ook ervaring mee?
groetjes jessij
quote:
hoiik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer jullie kindjes goed gingen happen van een lepel
ons dochtertje van 7 mnd wik nog weleens met haar tong de lepel weg duwen of het eten uit spugen hebben jullie daar ook ervaring mee?groetjes jessij
Wil nog wel eens zeg je, dus niet de hele tijd?
Gewoon doorzetten: ze krijgt vanzelf de slag te pakken!
En dat eten er weer uit spugen is ook maar tijdelijk.
Moet natuurlijk wel een spelletje blijven
M.

en watvoor spelletje haha wat is er niet mooier dan kliederen en spugen met eten zodat alles eronder zit incl mama
volgens mij ligt het er ook wel aan of ze honger heeft en of ze het lekker vind
fruithapje gaat met grote happen naar binnen .
groetjes jessij
Ja, dat terugduwen van die lepel heeft niks te maken met het beheersen van de techniek, het heeft puur te maken met spelletje spelen.
Groetekes, Sje
ik doe een vliegtuigje na met pap geven haha.
en het heeft een 2 a 3 dagen geduurt voordat hij zijn mondje open deed toen het lepeltje aan kwam “vliegen”
idd spelenderwijs gaat meestal het snelst