Hebben jullie orignele ideeen voor hapjes met oudejaarsavond. We zijn maar met zijn drieen waarvan 1 op bed, maar hebben geen zin in de gewone toostjes. verder als asperges met ham en prikkers komen we niet
Dus ideeen zijn welkom
Liefs Michelle
Hebben jullie orignele ideeen voor hapjes met oudejaarsavond. We zijn maar met zijn drieen waarvan 1 op bed, maar hebben geen zin in de gewone toostjes. verder als asperges met ham en prikkers komen we niet
Dus ideeen zijn welkom
Liefs Michelle
ow dat klinkt lekker, het tweede dan, want dadels lust ik niet maar mijn vriend weer wel
Liefs Michelle
Hmm ik ben ook nog niet zo thuis in ‘speciale’ hapjes!
Maar ik ga morgen zelf : Tatzaki maken & dat dan op een lkkr toast/stokbroodj.
haha, kvind het speciaal omdat ik het zelf maak
En zelfgemaakte gehaktballetjes met saté kruiden erdoor!
( die kruiden heb je allemaal in verschillende soorten, dus kan je eigen smaakje uitkiezen )
Verder schiet me nu opeens te binnen:
Gevulde eieren? ook een leuk idee missschien …
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Wat ook erg lekker is:
Maak zelf altijd zalm met roomkaas, de roomkaas doe je een beetje peper en zout doorheen. Smeer het op de zalm, en rol het op. Dan even in de vriezer en dan kan je er mooie rolletjes van snijden.
Ik maak ook wel eens hamrolletjes, met roomkaas en uitjes erin. Daarnaast natuurlijk de gevulde eitjes… Jummie!
Gevulde eieren zijn mijn specialiteit, waarschijnlijk wil me schoonmoeder die ook, maar ik zeg niks Nee ik bak al oliebollen en ik moet zo eerst de boodschappen nog doen dus ik doe denk ik vooral kant en klaar. Geen zin om gesloopt te zijn door het koken vanavond.
Groetjes,
Michèle
Oh wat ook leuk is. Miniknakworstjes en dan in bladerdeeg rollen en even in de over. Mini worstenbroodjes.
Groetjes,
Michèle
Een pakje monchou met een uitje en wat ketjap mengen, dit op een plakje ham smeren en dan oprollen heeeerlijk!
Als je gevulde eieren kunt maken, kun je ook een lekkere eiersallade maken, het eigeel prutje niet in de halve eitjes, maar de halve eitjes in stukjes door het eigeelprutje, ook lekker
Gevulde champignons: Steeltjes verwijderen, die in stukjes snijden en vermengen met bv monchou, ui, bieslook, of wat je lekker vind, er zijn duizenden ideeen op internet te vinden. Dit prutje gaat in de champignonhoedjes en dan even in de oven.
Wij zijn vanavond metook met z’n drietjes, en als Joey slaapt (hopelijk gaat dat lukken met al het vuurwerk) zijn we met z’n tweeen. Ik maak hier rode bietensallade, zoals elk jaar met oud en nieuw Verder ham met monchou, kipdrumsticks, gevulde eitjes, en dan is er altijd nog wel het een en ander aan simpele dingen zoals blokje kaas en plakje worst
En de oliebollen worden dit jaar lekker gebracht door mijn schoonzusje, lekker makkelijk
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling!