alle kindjes zijn leuk!!
als ze niet zo ontzettend vervelend doen af en toe!!!
Nee hoor…
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

alle kindjes zijn leuk!!
als ze niet zo ontzettend vervelend doen af en toe!!!
Nee hoor…
Groetjes Mariska

quote:
Week 13,5 t/m 17,5 is inderdaad ook een hangerige periode. Dus Kaya zit ook in een sprongetje!
Ow, lief dat je even gekeken hebt!
Nu is ze ook ziek, dus dat zal er ook ongetwijfeld mee te maken hebben.
Ik ga maar gauw dat boek aanschaffen
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Zou ik doen Bieb!! Is handig!!
Groetjes Mariska

quote:
Zou ik doen Bieb!! Is handig!!![]()
Jij hebt 'm vast ook
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

alle kindjes zijn ook leuk, vooral de mijne
Alleen als ze zo huilerig zijn kan ik hem dus wel achter het behang plakken, af en toe
Maar goed, luca is nu dus ook ziek, dus het was een combinatie van.
Ik vond het boek vooral handig omdat je zelf wat meer gerust gesteld bent, je hebt bij wijze van een “oorzaak” en dat scheelde voor me gevoel al heel veel. Kijk, als je kindje ziek is, maar de symptomen zijn er nog niet naar ( behalve huilen, niet slapen, zeuren en alsmaar bij je willen zijn ), kun je ze achter het behang plakken soms. Maar zodra zichtbaar is dat ze ziek zijn, kijk je er zelf ook heel anders naar en ben je toch wat meer meelevender om het zo maar effe te zeggen. Zo werkt het met sprongetjes ook. Zodra je weet dat het er eentje is, heb je er gewoon wat meer begrip voor( waardoor je er zelf al anders op reageerd ), zeker omdat er overal in het boekje ook meteen staat dat het mamma onzeker maakt.

hahaha, marianne , ik was aan het zoeken op internet en had hangperiode 9 maanden ingetypt (luca zit er nu dus ook midden in, ik word af en toe helemaal gestoord ervan!!) en toen kwam ik op twee sites van jou uit!!! Moest wel lachen
ooh… hahahhaha ook is proberen!!
Groetjes Mariska