hoi meiden,
We gaan binnenkort op vakantie, een lange reis van twee dagen ( met tussenstop). Nu heb ik een lange peuter van drie die achterin in de autostoel gaat. Maar wat ik altijd zo verbazingwekkend vind, zijn die hangende benen, dat moet toch heel vermoeidend zijn voor een kind? Geen steuntje ofzo. Weet iemand of hier iets voor gemaakt is? Ik trek wel de schoenen uit zodat ze dat gewicht niet heeft. Voor een klein reisje maak ik me niet zo druk maar een reis van 10 uur wel. En ik heb ook gehoord over een plank van piepschuim voor de autostoel zodat er gekleurd kan worden, kan niks vinden, misschien weet iemand van het forum hier iets van?
Groetjes van Denise
Hangende benen in autostoel...lange reis
Er zijn van die voetensteunen te koop, zodat de voeten kunnen leunen. Ligt er wel al welk autostoeltje je hebt.
Bijvoorbeeld dit:
http://www.babyzaak-online.nl/Maxi-Cosi-Rodi-RXR-Voetensteun-p-18757.html
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
bedankt,
heb contact gehad met maxi-cosi. Voetensteun is inderdaad alleen voor die stoel, daar is ze nog te jong voor en ze zijn bang dat hij ook weer uit de handel genomen wordt omdat er geen vraag naar is. Jammer.
Dus dat worden rijden met hangende beentjes…
Dan maar regelmatig stoppen. En wat mijn zoon vaak doet is z’n beetjes in kleermakerzit onder zich leggen, misschien lukt dat jouw dochter ook?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Misschien ben ik te laat met reageren en ben je ondertussen al weg geweest.
Maar toen ik in februari op wintersport ging, had ik gewoon een koffer onder de voeten van mijn dochter van 4 gezet.
Ging prima en scheelde ook weer ruimte in de kofferbak.
Groetjes Mylène
we zijn weer terug en het is allemaal super gegaan. Veel gestopt de heenreis en terugreis in de nacht…veel geslapen…nu zelfs weer ( maar dan in haar eigen bedje).
de voetsteuntjes die ze nu verkopen zijn tijdelijk want het loopt niet zo hard en zijn alleen voor de autostoel die op de link aangegeven staat.
bedankt in ieder geval en die koffer ga ik de volgende keer gebruiken!!!