Handkusje

Nu we het toch over het zoenen van onze kids hebben… Morgan heeft vandaag haar eerste kushandje gegeven. Ik doe dat altijd al ik haar in bed gelegd heb, bij de deur nog een kushandje of al ik ga werken op donderdag en zij beneden is. Maar vandaag waren we in de winkel en zij zat in de winkelwagen en het meisje achter de kassa zwaaide naar haar en toen wierp ze haar een kushandje toe. Heel overdreven natuurlijk maar ze begreep het meteen en vond het heel schattig.

Gevolg was wel dat het hele winkelcentrum kushandjes heeft gekregen nu. Maar we zijn weer een stapje verder op het kus en knuffelgebied.

Groetjes,

Michèle

Ohhh leuk is dat he!!

Beter handkusjes geven naar vreemden, dan allemaal maar kussen.

luk is dat he je kunt ze nu op de leeftijd van morgan zoveel leren en "wijs"maken!
geweldig! ik herriner me nog dat lieke eerst met handkustjes begon en daarna kwam het zwaaien pas.
zo lief gezicht is dat he!?

geniet ervan want ze zijn zo snel groot en dan komt die leuke nee en waarom fase waar we nu in zitten! Maar dat heeft ook wel weer iets!

Groetjes Gytha

Zwaaien deed ze al Gytha. Ze was soms net de koningin. Maar nu is ze dus miss nederland met de handkusjes

Groetjes,

Michèle

Schattig!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha, wat schattig!!
Leuk idee om Seth ook te leren
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Wat ontzettend leuk dat ze iedereen nu handkusjes geeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Mijn oom en tante waren vanmiddag even hier met mijn opa. Ze hadden Morgan nog nooit gezien, maar morgan mocht mijn tante niet zoenen. Morgan is ook stront verkouden en mijn tante krijgt een chemokuur dus die was bang dat ze ziek zou worden dus morgan heeft haar allemaal handkusjes toegestrooit

Groetjes,

Michèle

Haha waar die handkusjes al niet handig voor zijn

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Het is en blijft een diva

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

pff hou maar op. Ze gaat nu echt om het minste geringste op de grond liggen gillen. Ook als we gewoon aan het praten zijn met elkaar en ze wil aandacht.

Oh ja en ze wordt jaloers. Als de kat op me schoot ligt wordt deze er subtiel afgewerkt, niet dat zij nou per se wil zitten, nee het feit dat de kat aandacht krijgt is al genoeg en als pappa en mamma knuffelen gaat ze gillen en huilen en worden we uit elkaar geduwd

Groetjes,

Michèle

Dat laatste doet Erik ook, is hij dan een divo? Als m’n vriend en ik elkaar knuffelen of een kus geven, dan begint 'ie te brullen en moeten we wat hem betreft óf stoppen óf hem erbij betrekken. Dat deed m’n hond vroeger ook, ertussen springen als m’n ouders elkaar knuffelden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek
Je vergelijkt Erik met een hond!!!

@Michèle ook dat is weer een fase, heb ik bij Madelon ook meegemaakt. Dylano nog niet gelukkig, maar zal vast ook nog wel komen

Liefs Michelle

Ik weet het, Michelle…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha mag het wel hopen dat het een fase is dat ze zich op der 16e er niet als nog tussen wil wringen

Groetjes,

Michèle

Nee dan krijg je doe niet zo vies, en zijn jullie wel normaal dat doen oude mensen niet en zulke opmerkingen

Liefs Michelle

Ha ha ha ih ja daar heb jij weer ervaring mee he

Groetjes,

Michèle

Liefs Michelle