Handjes op de rug?

De hele dag door! Lopen met handjes op de rug, stilstaan met handjes op de rug Hoe komt ze er toch bij? En waarom zou ze dit doen?
Ze heeft het zeker weten niet van ons, wij doen dat beiden niet. Ook de mensen waar we verder komen heb ik het nog nooit iemand zien doen. In babytv komt het ook niet voor Hoe komt ze er dan bij en waarom doet ze het? Iemand een idee?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Heeft ze een opa die dat doet? haha klinkt misschien gek, maar mijn dochter heeft dat ook een hele poos gedaan! Maar mijn vader doet het dus ook! En als we dan daar waren geweest, liep ze continu met de handen op de rug Wel grappig eigenlijk!

Weer te snel gelezen, niemand in je omgeving dus! Dan word het lastig en zou ik het ook niet weten

Misschien gewoon iets dat ze aan het uitproberen is. Vergeet niet alles is een grote ontdekkingstocht he

Groetjes,

Michèle

Erik heeft dat ook tijdenlang gedaan, ook geen idee van wie hij het had. Maar ik herken het dus wel!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hihi ja het is ook niet dat ik het erg vind of dat er perse een reden voor moet zijn Maar hoe ze er bij komt? Zou ze dat dan inderdaad gewoon helemaal uit haarzelf bedacht hebben en zou het gewoon lekker lopen ofzo Hihi

@Mriek: Grappig dat ie net op je profielfoto ook zo staat

Oh ja Hanna, haha! Dat had ik nog helemaal niet gezien.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Colin doet dat ook sinds een tijdje. Loopt hij door de kamer met zijn handjes op de rug. Ook geen idee, maar hij doet wel meer rare dingen… Zo draait hij ook continu rondjes en ligt dan helemaal in een deuk! Misschien loopt het gewoon fijn ofzo!?

22-12-2009 colin geboren

Haha wat grappig, Sylvie gaat juist rondjes draaien als ze boos is als iets dr niet lukt
Ze loopt de laatste tijd ook constant achteruit, wat vind ze dr aan

Ja grappig, die van ons doet dat ook, maar vooral als ze verlegen is of iets uitgespookt heeft wat niet mag. Dan gaat ze tegen een keukenkastje leunen, met haar handjes op haar rug.

Ook dat ronddraaien doet ze hier. Lachen en daarna kan ze niet meer recht lopen!

O ja op de buik op de grond liggen is er ook zo eentje en dan achteruit glijden.

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

Luka loopt ook sinds een paar weken met zijn handjes op zijn rug, wat grappig dat dus meer kindjes dat doen!

Luka loopt ook vaak met zijn armen heel wijd of tekt tijdens het lopen zijn benen heel hoog op, ziet er erg grappig uit!

Lilypie First Birthday tickers