Handen en voeten steenkoud

Heey!
Ik heb even een vraagje: Als Seth aan het spelen is op de grond, of als we net van buiten komen, dan zijn zijn handen en voeten altijd steenkoud.
Nu heeft hij buiten gewoon schoenen aan, en zou ik hem nog zijn wanten aan kunnen doen (ga ik doen zodra het nog kouder wordt).
Maar goed, als dat dus zo is, dan worden ze niet meer warm (zijn nekje voelt btw wel warm), maar ik kan me goed voorstellen dat hij het wel een beetje koud heeft.
De temperatuur in huis is gewoon 20 graden.
Zou hij het koud hebben, of denken jullie van niet?
Liefs, Anne

Nee hij heeft het niet koud.
Die kleintjes hebben heel vaak ijsklompjes, vooral ook in bed. Zolang zijn nekje lekker warm aanvoelt is er niks aan de hand.

Vergeet niet dat kleine kinderen de hele dag door bewegen en heel lichamelijk bezig zijn. Die hebben het niet snel koud.

Zodra hij echt heel stil zou zitten (halve dag met een boek op de bank ) is het wat anders. Dan krijg je het zelf ook koud.

Maar die beweeglijke kleine moppen hebben het echt niet koud ondanks dat handjes en voetjes koud aanvoelen.

Groetekes, Sje

Nee heeft ie niet. mij leerde ze in het ziekenhuid dat handen en voeten het minst belangrijkste zijn voor het menselijk lichaam. Dus als het buiten kouder wordt dan zal het lichaam eerst de belangrijkste verwarmen. In dit geval het hoofd en de romp en dan pas de handen en voeten. Dus geen zorgen. Wet van de natuur.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar!
Ik vond het zo sneu koud aanvoelen!
Nu is hij ook een beetje pieperig verkouden, hoesten en moe, dus ik dacht misschien heeft hij het ook wel koud.
Hij ligt ook al weer voor de 2e keer te slapen vandaag, en daarna gaan we maar weer lekker spelen, dan blijft hij in ieder geval warm
Bedankt!
Liefs, Anne

Nee geen zorgen, als ze het koud hebben dan piepen ze wel anders…

Ik heb trouwens zelf ook snel koude handen en voeten.

Groetjes,

Michèle

Hallo,

Nu is onze niet zo oud hoor maar als ze wakker is en lekker aan het gillen, kwijlen, mekkeren etc etc dan heeft ze vaak ook koudere handjes, terwijl het gewoon een goede temperatuur is in huis. Maar zodra ze gaat slapen, maakt niet uit waar in haar wieg of box dan heeft ze binnen een mum van tijd warme handjes.

In het begin hadden wij ook zoiets van jeetje dat zijn ijsklompjes, terwijl we niets aan haar zelf merkte dat ze het misschien koud had ofzo.

Groetjes Léon.

Anna en Nora hebben alletwee vaak koude handen en voeten. Echt ijsklompjes, maar het nekje is warm, dus dat stelt mij gerust.