Handdoeken

Erik was 4 weken geleden 11,9 kilo. Over twee weken weer naar het CB, zal nu toch zeker tegen de 13 kilo aanlopen denk ik. Dus nog een iets grotere flinkerd hier…maar voor een meisje is Minke zeker geen kleintje…heerlijk toch! Die lekkere armpjes en beentjes, vind dat zo koddig!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik gebruikte een bumbo stoeltje voor lieke , Ik zette haar erin en kon haar zo lekker douchen. en had mijn handen vrij. Echt een ideaal ding als je alleen bent en het badje te klein is.
Heb de bumbo heel veel gebruikt! Nu gaat ze in het ligbad, maar bij mirte ga ik hem zeker weer gebruiken.

groetjes gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 15 May 2009 13:26:09

Heb het eens opgezocht, had eerlijk gezegd geen flauw idee wat een bumbo stoeltje is… Maar ziet er inderdaad heel erg handig uit! Het enige wat ik me af vraag… Is dat niet belastend voor het ruggetje? Omdat mijn dochtertje zelf nog niet kan zitten… En dat lijkt me toch wel een ideaal ding voor onder de douche inderdaad!

nee is niet belastend voor de rug ze mogen erin als ze het hoofdje goed recht kunnen houden. Het is een soort rubber stoel en ze kunnen er echt niet uitvallen!
en omdat het van rubber is is het makkelijk voor de douche. Je droogt de stoel af en klaar!
Hier op kinderdagverblijf hoorde ik dat ze die ook gebruikte voor jonge kindjes om ze ook bij de groep te zetten

groetjes gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 15 May 2009 13:41:06

Jah, het lijkt me ook ideaal. Wij doen haar nu altijd samen onder de douche maar dan kan ik het ook wel alleen! Vind ze wel vrij prijzig trouwens… (rond de 45 á 50 euro!)

ja zijn best duur maar ik heb het toen van marktplaats gekocht die dingen lijden toch niks en makkelijk schoon te maken ik had hem voor 15 euro

groetjes gytha

ik heb idd ook zo’n stoeltje, ik heb m gelukkig (voor zolang als nodig) te leen. vind ze nieuw ook best prijzig. maar gelukkig blijft lindsey wel in het badje zitten ze vind het echt heerlijk ze zit lekker te spelen met wat speeltjes maar het sop en bewegend water is helemaal geweldig natuurlijk, vooral als je papa of mama daarmee lekker nat kan spetteren…

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Super is dat hè, Danique begint ook uit te vinden dat die uitsteeksels van haar kunnen spetteren. Zodra ze dan ook in bad zit, zit ze te spetteren. De badeendjes zijn ook niet veilig, die wil ze alleen maar opeten. We zijn met moederdag voor het eerst wezen zwemmen met haar, dat was helemaal geweldig. We hebben genoten! Toch maar eens marktplaats in de gaten houden voor zo’n stoeltje.

Leuk ding, die bumbo seat. Er staan alleen bij dat 'ie geschikt is voor baby’s tussen de 3 en 14 maanden en Erik is natuurlijk al bijna 12 maanden. Om nou voor die paar maanden zo’n bumbo aan te schaffen vind ik wat jammer. Ga dan denk ik toch maar voor die ikea-kinderstoel. Had 'm zeker aangeschaft als Erik nog jonger was geweest denk ik!

Groetjes!

Ziet er leuk uit, alleen het probleem blijft dat ik moet bukken om haar te wassen en ik kan niet meer op mijn knieen zitten… Dus wij gaan meteen al voor het ikea stoeltje.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Da’s ook waar, hij is wel laag. Wat heb je met je knieën dan?

Groetjes!

Ik heb 2 cm beenverschil en op mijn 11e is mijn buitenmeniscus afgescheurd. De opererende arts heeft onwijs staan slachten ipv opereren en mij geweigerd Fysio te laten volgen na 8 weken gips. Gevolg: uitgerekte knie en kuisbanden, een stuk zwervend kraakbeen in mijn knie en een beschadigd gewricht dus ik mag er niet eens op zitten want dan slaat ie op slot of als het echt fout gaat komt er vocht of een ontsteking in.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ah, oké. Dat van dat beenlengteverschil wist ik, maar de rest…jemig. Da’s knap beroerd. Ondervind je er veel hinder van in het dagelijks leven?

Groetjes!

Ik neem dylano altijd op schoot in de douche maar dan moet je inderdaad wel met zijn tweeen zijn de ene keer met papa der onder en de andere keer met mama. Hebben gewoon een kruk waar we dan op zitten, werkt hier nog perfect

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

joh Michèle wat akelig zeg, toffe chirug NOT!
Kun je wel gewoon lopen dan? Of heb je er altijd last van?

Groetje Anouk

Ik kan lopen, ik heb steunzolen voor het verschil en daar ben ik ook wel afhankelijk van. Maar daardoor zie je het niet. Alleen met veel vocht en kou (winter) is het gewricht pijnlijk en stijf en zie je wel dat ik me knie niet buig met lopen. En soms heb ik botpijn in mijn scheenbeen. Door dit alles is namelijk ook mijn enkel vergroeit in de loop der jaren en dan kan er wel eens een zenuw klem komen te zitten, maar dat herstellen zijn zware en soms risicovolle operaties.

Die arts die mij geholpen heeft opereert trouwens ook Beatrix, dus ik kan hem ook nog eens niks maken want hij staat te hoog zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

jeetje zeg wat erg, en dat heb je in principe allemaal aan die arts te danken…? Van zo’n arts die zelfs beatrix opereerd verwacht je toch meer…:s

Groetje Anouk

Ja Anouk wat 1 man kan doen. Ik heb we llater begrepen dat hij door collega’s de slager genoemd wordt.

Ik heb er aardig mee leren leven en ik ben in zo verre als je dat kan aan de pijn gewend. Gelukkig zijn mijn beenspieren zelf wel heel sterk dus ik heb niet elke dag pijn en ik heb een normaal leven, maar ik hou er wel rekening meer dat mijn rug, heupen en knieen eerder versleten zijn dan normaal.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers