Vanaf wanneer gaan of gingen jullie gewone handdoeken voor de kindjes gebruiken?
Groetjes Michelle
Ja hier ook nog vandaar mijn vraag Maar lijkt me zo lekker in zo’n heerlijke grote zachte handdoek
Groetjes Michelle
Ik gebruik ook nog hydrofiel luiers, en die blijf ik denk ik voorlopig nog wel een tijd gebruiken. Een handdoek is wel lekker om in te wikkelen, maar het lijkt me een stuk lastiger met afdrogen…
Groetje Anouk
oh dan is een handoek misschien wel makkelijker. Zou ik ze niet in de droger doen, ik vind handdoeken uit de droger minder goed vocht absorberen…
Groetje Anouk
Dan worden ze zo hard vindt ik niet erg maar dat huidje!!! hahahahahaha
En ik mag geen wasverzachter gebruiken
Groetjes Michelle
Ik wikkel Morgan wel in een grote handdoek als we naar boven gaan om in bad te gaan en met het zwemmen. Dat vind ze geweldig, Tegenwoordig trekt ze hem zelf al om zich heen.
Groetjes,
Michèle

hahaha ja das ook weer waar, ik dacht even vanuit mezelf… Ik heb het liefst een keiharde handoek die buiten gedroogd is.
Mag je ook geen Neutral wasverzachter gebruiken?
Groetje Anouk
Op een gegeven moment worden ze vanzelf te groot om met een hydrofiel luier afgedroogd te worden. Dan is dat ding erg snel nat. Dat zou een moment kunnen zijn waarop je overstapt op gewone handdoeken.
Groetekes, Sje
Ik gebruik er nu altijd 3
Neutral gebruik ik inderdaad af en toe voor de dingen die niet in de droger gaan.
Groetjes Michelle
3 hydro’s??? Wat een was heb je dan, of gaat hij niet elke dag in bad?
Ik gebruik er twee. Een waar hij op ligt, en een om af te drogen. Die waar ik hem mee afdroog hang ik aan het rekje van de badstandaart en leg ik hem de volgende dag op.
Groetje Anouk
en dan ligt ie op een flanellen hahahahah ben bang dat hij het kou krijgt van die gekke dunne dingen. Dylano is maar geen bolle.
Nee hij gaat om de dag onder de douche ook weer ivm zijn huid, al gaat dat huidje steeds beter
Groetjes Michelle
ik gebruik er ook 2 … en ben nog wel even van plan om die te gebruiken… kan je beter tussen alle plooien komen (ook met deppen)

Zo af en toe gebruik ik al gewone handdoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik de hydrofiel weinig gebruik, of ben ik nu erg over de scheef?? Wat is de reden dat ze geen gewone handdoek zouden mogen gebruiken voor de kleintjes?
Ik heb zo’n badcape die ik voor hem gebruik. Blijft zijn hoofdje ook lekker warm!
Groetjes Jolanda
De badcapen past hij niet meer zo geweldig moet ik zeggen maar scheelt ook 4 maaden
Groetjes Michelle
*hydrofiel: neemt meer vocht op / is makkelijker om tussen plooien te komen / kan je om je vinger wikkelen (puntje) en dan tussen de plooien / is goed uitwasbaar (heet)

ik heb de hydrofile luiers nog tot een jaar gebruikt ik vondt ze nog zo lekker zacht en drogen veel beter als een badhanddoek vindt ik.
Daarna wel overgegaan op een gewone badhanddoek.
Met mirte wil ik ze ook nog lekker lang gebruiken bevalt goed.
groejtes gytha

Dacht dat ik al verschrikkelijk verkeerd bezig was…
Maar valt gelukkig mee. Ik controleer de plooien wel altijd en dep alles voorzichtig droog. Ik vind de badcape wat warmer voor hem.