Ik heb het niet zelf gedaan, maar ik heb wel ergens gelezen (volgens mij zelfs op deze site) dat het heel erg snel droogt, dus dat je die afdruk heel snel moet maken.
Wat je ook kunt doen, als je er de apparatuur voor hebt: er bestaat printpapier wat je als opstrijkpapier kunt gebruiken.
Toen mijn man zijn eerste vaderdag had, heb ik van mijn dochtertje van toen 9 maanden voetafdrukjes op papier gemaakt met vingerverf. Dat vel papier ingescand en uitgeprint op dat speciale opstrijkpapier (je kunt niet rechtstreeks op dat opstrijkpapier verven, het moet echt geprint worden).
Vervolgens op een wit t-shirt gestreken en we hadden een heel speciaal persoonlijk vaderdagcadeau.
Dus dat zou nog een alternatief kunnen zijn. Voetjes houden ze namelijk ook makkelijker mooi plat dan handjes. Zeker zo’n heel klein kindje houdt de handjes meestal als vuistjes dus zie daar maar eens een platte handafdruk van te maken.
Overigens is het niet volgende week zondag vaderdag, maar de week erna (18 juni). Anders ben je een week te vroeg met je cadeautje! Of is het in België een week eerder dan in Nederland?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 01 Jun 2006 21:48:13