Hand in mond en spugen

Eliza stopt heel de dag door haar handje in haar mond en soms stopt ze hem zover dat ze gaat kokhalzen en spuugt dan delen melk uit.
eerst dahct ik ik geef haar speen dan kan ze neit meer sabbelen aan haar hand want ik wil dat spugen voorkomen, maar ik wil niet dat ze speenverslaafd word en heel de dag met en speen loopt!! nu heeft ze alleen een speen met haar huiluurtje en na de fles soms om in slaap te komen.

iemand tips wat ik kan doen? ookal doe ik handchoentjes bij haar aan stopt ze haar hand met handschoen nog in haar mond…

XXX-

Mijn dochter doet dit nog steeds. In het begin stak ze haar hand ook te diep soms, maar dat leren ze uiteindelijk wel. Ik heb haar gewoon haar gang laten gaan.

speenverslaafd op deze leeftijd is nog niet zo snel hoor Eva. Morgan had toen ook steeds een speen en nu alleen als ze moe is en dan pakt ze soms ook der duim. En anders gewoon zelf uit laten vogelen. Ze moeten ten slotte alles leren he

Groetjes,

Michèle

hahah mirte deed dit vanmorgen!
handje net iets te diep in mond en spuugde er ook van!
mirte heeft geen speen en wil z ook niet.
laat ze maar doen wordt vanzelf beter en weten ze wel dat ze niet te diep moeten gaan met dat handje

groetjes gytha

Ik denk dat je haar gewoon even moet laten gaan.
Hoe vervelend het ook is dat ze dan elke keer spuugt, ze leert vanzelf dat het ziet echt handig om dat te doen.
Het is eigenlijk zelfs goed dat ze haar hand in haar mond doet, ze gaat hem ontdekken, en zal al snel alle dingen in haar mond gaan doen.

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes eigenlijk echt ‘verslaafd’ aan hun speen worden?
Liefs, Anne

Lilypie

Op het moment dat ze zich bewust worden dat ze hem te pas en te onpas kunnen krijgen. Nu geven wij hem alleen aan morgan in bed of 's morgens naar of 's middag van het kdv, Punten dat ze dus moe en hangerig is. Verder op de dag nooit, zou je dit wel doen wordt het voor een kind normaal om altijd met de speen te lopen. Morgan pakt hem hier eigenlijk nooit zelf, Heel af en toe pakt ze hem uit der wagen maar dat is echt zelfden. Alleen in bed dan pakt ze hem wel zelf (gelukkig )

Groetjes,

Michèle

Ok, ik vraag me namelijk wel eens af of hij niet te vaak zijn speen krijgt.
Maargoed hij slaapt ook 3 keer per dag, dus is dan elke keer voor hij gaat slapen moe, en krijgt dan zijn speen, dus dan lijkt het natuurlijk ook al heel vaak.
Liefs, Anne

Lilypie