Halokidokie

hio allemaal,
Ik ben Patricia, Via Tries ben ik hier gekomen en lees eigenlijk al een poosje mee, alleen Tries vond dat ik ook maar eens moest posten dus bij deze

Ik ben dus Patricia de trotse moeder van 2 kinderen Tim en Cindy Tim is 4 en Cindy 9 mnd
ik ben 27 jaar en zoals je aan m;n naam kan zien verzot op country line dancen!
Wil je meer weten geef maar een gil
Groetjes Patries

Patries naam genoot welkom!

Leuk dat je er bij bent!

mij ken je al Kim ook de rest wijst zich heel gauw! hele ikkeben is eigelijk een forum je kan dus alles wat jij wilt op de site toevoegen!

Have fun!

Tries

Hoi Patricia
Welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robinheet(17 maanden)
In oktober verwachten we onze tweede

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hoi patricia
welkom hier op het verslaafde forum hiihihih grapje .ikke ben marielle36 jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter tanja van 3 jaar en 8 maanden .heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Patricia,

Ikke ben Astrid(31jaar), woon 13 jaar samen met Daan( bijna 36 jaar ) en samen heben we een dochter, Evianne van ruim 2 jaar. Ons tweede kindje kan nu elk moment komen. Hihihi maar dat had je vast al allemaal ergens gelezen dus. Veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi,

Welkom.
Ben dus Bianca, 30 jaar en mamma van Stephan die deze maand al weer 4 jaar wordt.
Er is een tweede kleine op komst zoals je aan mijn banner kan zien.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

hoi,hoi,

welkom hier

ben bianca 32 en getrouwd met hans 34 samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje is…

Kevin* Dylan van 8 en kaitlyn van 4

Hoi Patricia, grappig dat je hier nu ook komt! gaat alles een beetje goed met het exceem van Cindy nu?

groetjes Kim, mama van

en

Hoi Patricia,

Welkom hier!
Ik ben Maike (23) getrouwd met Nico (26).
Ons zoontje Levi is 21 maanden jong en in oktober verwachten we wonder no. 2!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (27 oktober uitgerekend)

hoi

ik ben ingrid 35 jaar ben 9 jaar getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4 jaar marco geheten.

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

quote:
Hoi Patricia, grappig dat je hier nu ook komt! gaat alles een beetje goed met het exceem van Cindy nu?

groetjes Kim, mama van

en

ehh het gaat redelijk.Zolang dr weerstand goedis gaat het goed! Maar er hoeft maar iets dwars te zitten en dan gaat het fout. Van de week door zonnebrandcreme zat ze helemaal onder. dus het is aanpassen! en de kassa van de DA spekken maar dat moet dan maar :D Beter een kind wat goed gesmeer dis zonder exceem dan met eczeem

Hai Patricia, welkom!

Ik ben Esther (29) en heb samen met Anton (33) een zoontje van 4 mnd, Jonathan. Ik ben zelf ook pas lid maar vind het een erg leuk forum!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Welkom hier.
Ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kindjes; Lisa en Cas.
Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Patries,

Welkom hier en veel forumplezier.

Ik ben 32 jaar en moeder van twee jochies van 2 en 4 jaar en voor 11 juli uitgerekend van mijn 3e kindje.

Wat voor eczeem heeft Cindy? Hoe heftig en op welke plekken.
Mijn oudste heeft tussen 0 en 1 jaar last van eczeem gehad en sinds kort (kleuterschoolstress?) weer terug. Niet heel ernstig, voornamelijk op zijn benen, jeukt wel maar niet overdreven veel, maar het ziet er zo naar uit he!

quote:
Hoi Patries,

Wat voor eczeem heeft Cindy? Hoe heftig en op welke plekken.
Mijn oudste heeft tussen 0 en 1 jaar last van eczeem gehad en sinds kort (kleuterschoolstress?) weer terug. Niet heel ernstig, voornamelijk op zijn benen, jeukt wel maar niet overdreven veel, maar het ziet er zo naar uit he!

Cindy heeft het op dr borst in dr arm/knie nek eigenlijk alle plooien. op dr benen dr armen, dr gezicht. endan het berg natuurlijk. Ze heeft Constitutioneel eczeem en Seborroïsch eczeem dit laatste is dr berg maar ook achter dr oren en in dr plooien zit dit. dat andere zit dus o de rest vanhet lichaam! Een tijdje terug hebben we de Wetwrap techniek toegepast bij dr en toen is het zo goed als verdwenen, helaas is drweerstand nu minder en komt het in alle hevigheid weer terug