ik ben lolita ben 25 jaar en ik heb een dochtertje van 9 maand die niet in bad wild heeft iemand tips ze zijn altijd welkom
Halo iedereen
Bijna goed, dit is het peuterforum…
Misschien vindt ze het wel leuk om mee onder de douche te gaan? Doen wij altijd, lekker op de arm onder de straal. De één gaat met 'm onder de douche en de ander kleedt 'm uit, geeft 'm aan, zeept 'm in en droogt 'm af etc.
Groetjes!
samen in bad ? Of heb je geen groot bad ? Wellicht dat babyzwemmen anders uitkomst bied. Of gewoon lekker een zembad in de tuin dadelijk en daar gezellig met z`n 2 in. Je hebt ook baby opblaaszwembadjes. Die zijn heel klein, misschien dat ze dat dadelijk leuk vind en zo leert dat badderen fijn kan zijn.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
dat heb ik ook al geprobeert sammen in bad maar met spijt gaat dat ook niet een bad in de tuin zetten gaat niet wand we hebben geen tuin
Samen spelen in de douchebak ?
Dan zou ik toch eens kijken of er niet een leuke zwemles is in de buurt zodat de kleine meid geen angst voor water ontwikkeld. Wij hebben nooit haartjes was gedonder gehad hier ed doordat ze al vroeg naar babyzwemmen zijn gegaan.
Maar heeft ze dit altijd niet tof gevonden, of speelt dit nu pas ? Want anders zou dit net zo goed ook een fase kunnen zijn.
Hoii Lolita,
Ben je al met de kleine in het zwembad geweest?
Misschien dat ze met het babyzwemmen wel leuk gaat vinden dat ze het van andere kindjes afziet of iets dergelijks wat Asje aangaf?
Lastige situatie Jony van mij die is echt een water rat niks geen nare ervaringen.
Succes.
Groetjes Cora
Ik zou inderdaag eens een keertje naar het zwembad gaan of een proefles bij babyzwemmen proberen!
Veel succes!
Sandra