Hallo allemaal!!
Allereerst hartstikke bedankt voor de felicitaties!! Hier gaat het erg goed alleen soms druk druk druk, ik kan nog niet zo heel veel, Eva moest een weekje erg wennen aan alles (want ze had behalve een broertje ook nog ns griep, en bovendien gaat 5 dagen bij opa en oma logeren ook niet in je koude kleertjes zitten) Maar alles wordt weer lekker rustig hier. Kasper doet het geweldig, hij drinkt erg goed aan de borst, alleen snachts slapen moet ie nog aanleren hihihi Hij is al een flink wakker mannetje, kijkt al helemaal om zich heen, erg leuk. En Eva is helemaal gek op dr broertje, knuffelt m zowat plat
De bevalling was kort maar hevig. Nou ja, kort, mijn vliezen waren dus van donderdag op vrijdag al gebroken. Daarop volgden wel weeen alleen die zetten maar niet door. Ik ben dus zondagochtend naar het zh gegaan om ingeleid te worden, om kwart over 9 werd het infuus aangezet, om 11 uur begonnen de weeen fiks sterker te worden. Zo rond een uur of 12 begon het echt zwaar te worden, de vk zou rond 1 uur toucheren zodat als er weinig progressie was er een ruggenprik kon komen (mijn vorige bevalling was erg traumatisch) Afijn, de vk was erg laat vanwege een bevalling dus rond kwart voor 2 zat ik op 4 cm en volledige verweking… De weeen werden vanaf toen erggggg heftig en rond half 3 zag ik t allemaal niet zitten. De vk zou me rond kwart over 3 weer toucheren maar dat vond ik wel erg lang nog duren. Afijn, rond een uur of 5 voor 3 heb ik dr zowat bedreigd als ze me niet zou toucheren, begeleidt met enige fikse oerbrullen hihihi… Ik bleek dus idd al 8 cm met dun randje te hebben en dat rare oergevoel bleek dus gewoon persdrang. Ik mocht om 3 minuten over 3 meepersen en om 13 over 3 was meneer er al!!! Ongelooflijk, zo snel!! Hij deed het gelijk geweldig, alleen zag ie wat blauw doordat zijn hoofd erg lang had gestaan. Nadat het weer wat rustiger was heb ik m aangelegd , en hij begreep ogenblikkelijk wat er moest gebeuren! Geweldig hoor!!! Ik heb wel 3 hechtingkjes maar dat mag ook wel met een fikse 8 ponder hihi
Liefs, Els