Hallo

Hallo,

Ik ben Ans 37 jaar en samenwonend met mijn vriend in Maren-Kessel. Samen hebben wij een zoon Niels van 5 jaar. Mijn partner heeft uit zijn vorige huwelijk nog 3 kinderen waarvan de oudste ook bij ons woont. Leeftijden: jongen 17/ meisje 13/ jongen 11. Jullie snappen dat het bij ons eens in de 2 weken en de vakanties een gezellig drukke boel is ook als de 2 middelste nog vrienden en vriendinnen meenemen. We hebben ook nog een hond en een konijn. Verder sport ik graag en help mijn partner met diverse adm. taken.

Groetjes Ans

Hoi Ans,

Welkom bij ikkeben.
Ik ben Vanessa 30 jaar en moeder van Senna.
Leuk dat je ook mee komt kletsen, we komen elkaar vast nog wel tegen op het forum.

Groet Vanessa.

Hoi Ans,

welkom op de site!
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë van bijna 6 maanden. Wij wonen niet zo ver bij jullie vandaan in Sint Michielsgestel.
Klinkt inderdaad als een behoorlijk drukke boel met al die kids, wauw, maar lijkt me ook wel gezellig.

Groetjes,
Inge

Hoihoi,
Gezellig druk dus…ik ben veerle, 31 jaar, mama van 3, en mijn man had uit een vorig huwelijk ook 2 kids, dus 5 kids.Leeftijd> 12-11 8-9-bijna5
Om de 2 weekenden komen zijn kids, en de helft van de vakanties, dan voelen we ons al de hemel zo rijk, en zijn we supertrots.Binnenkort komt er een kleintje van ons 2tjes erbij, en dat vinden ze heel erg leuk.
Groetjes, veerle

Veertje