- Vandaag hebben mijn vriend en ik een brief naar de koningin gestuurd, als volgende;
Geachte koningin der Nederlanden,
wij, Daniel Severink (17) en Daisy Francis(Bijna 16),
zijn twee gelukkige verliefde tieners!
Wij hebben twee dochters, Charelle en Jaleesha Severink, beide 2 en een tweeling. En we worden binnekort ouders van 3 kinderen!
Ik, Daisy, sta thuis gewoon nog ingeschreven, alleen Daniel woont op een kamertje, wegens studeren voor Plastisch Chirurg, en daar slapen de kinderen ook en ikzelf slaap ook daar. Mijn ouders zijn nogal niet eens met het feit dat ik op dertien jarige leeftijd ben bevallen van twee prachtige meiden, en ik kan altijd bij mijn vriend terecht…
Zo’n kamertje is nogal klein om met zijn zessen te wonen, die andere twee zijn namelijk onze twee huisdieren, een kat en een kleine hond.(En binnekort met z’n zevenen…)
De gemeente stelt het echter niet op prijs dat wij een woning krijgen, mijn ouders mevr. Gijssen-Francis en mijn vader, dhr. Francis keuren dit echter als goed, en de ouders van Daniel ook.
Ik zit ook gewoon op school en haal voor mijn cijfers voldoende, want meestal als ik op school zit let Daniel op, en als Daniel niet kan, dan gaan onze meisjes naar Daniel’s ouders.
Wij hebben alles ook goed geregeld dat het volgens plan gaat, en dat is het!
MVG,
Daisy Francis & Daniel Severink
Jaleesha & Charelle