Hallo!

Hallo…
Ik ben Daisy en ik ben 15 jaar, bijna 16. Ik heb twee dochtertjes Jaleesha & Charelle, een tweeling van 2. Wij willen er nog eentje bij, ookal is het heel zwaar op mijn leeftijd, maar ik kan gewoon op school door m’n vriend die oppast.
Verder heb ik een huisje in Breda samen met mijn vriend Daniel, en ben daar grotendeels. Wij hebben daar ook een hond, Brutus, een Shi-Tzu. Ook hebben wij een kat, een echte vuilnisbakkie, Dikkertje Dap.
Vragen, barst lekker los!

• Een klein wolkje op komst! Echo verteld dat het een dame word! -

Gewijzigd door - slaapmuts op 24 Apr 2007 20:33:41

Hallo Daisy,

Welkom hier!
Ik schrok wel even toen ik las dat je bijna 16 bent en al 2 kids hebt van 2jr dus je was 13 toen je moest bevallen?
Mag ik vragen waarom je zo vroeg bent begonnen aan kinderen?
Het is zeker wel leuk een tweeling maar ik geloof ook wel dat het heel zwaar moet zijn.
En hoe oud is je vriend?
Ik vraag veel he maar werd gewoon zo nieuwsgierig toen ik las dat je bijna 16 word.
Vind het toch knap dat je ook gewoon nog naar school gaat

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

hoi hoi
nou ik ben ook erg nieuwsgierig hoor ha ha
13 jaar en dan een tweeling krijgen pffffff pittig zeg

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Ja, 13…
Eigenlijk gebeurt bij een ongelukje… Mijn vriend is 17, woont op een kamertje…

• Vandaag hebben mijn vriend en ik een brief naar de koningin gestuurd, als volgende;

Geachte koningin der Nederlanden,
wij, Daniel Severink (17) en Daisy Francis(Bijna 16),
zijn twee gelukkige verliefde tieners!
Wij hebben twee dochters, Charelle en Jaleesha Severink, beide 2 en een tweeling. En we worden binnekort ouders van 3 kinderen!
Ik, Daisy, sta thuis gewoon nog ingeschreven, alleen Daniel woont op een kamertje, wegens studeren voor Plastisch Chirurg, en daar slapen de kinderen ook en ikzelf slaap ook daar. Mijn ouders zijn nogal niet eens met het feit dat ik op dertien jarige leeftijd ben bevallen van twee prachtige meiden, en ik kan altijd bij mijn vriend terecht…
Zo’n kamertje is nogal klein om met zijn zessen te wonen, die andere twee zijn namelijk onze twee huisdieren, een kat en een kleine hond.(En binnekort met z’n zevenen…)
De gemeente stelt het echter niet op prijs dat wij een woning krijgen, mijn ouders mevr. Gijssen-Francis en mijn vader, dhr. Francis keuren dit echter als goed, en de ouders van Daniel ook.
Ik zit ook gewoon op school en haal voor mijn cijfers voldoende, want meestal als ik op school zit let Daniel op, en als Daniel niet kan, dan gaan onze meisjes naar Daniel’s ouders.
Wij hebben alles ook goed geregeld dat het volgens plan gaat, en dat is het!

MVG,
Daisy Francis & Daniel Severink
Jaleesha & Charelle

Tjemig meid, pittig allemaal hoor.
Ik neem mijn petje voor jullie af, hoop dat jullie een positieve reactie krijgen van de koningin.

Hoever ben je in je zwangerschap?

Groet Vanessa mama van Senna.

Hoi hoi
Zwaar hoor
Maar ben erg benieuwd naar een leuke foto van je dochters
Breda dat is vlak bij mij ik zit in Etten-leur

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Daisy,

Welkom op de site. Wanneer wordt de nieuwe baby verwacht?

Groetekes, Sje

Zoo Daisy dat is inderdaad erg pittig, ik hoop voor je dat jullie een huisje toegewezen krijgen want zo kan je natuurlijk niet wonen met zijn allen.
Maar ik denk dat je wel urgentie zou krijgen als je bij je vriend ingeschreven zou staan dan zien ze dat je klein woont want nu je bij je ouders staat ingeschreven denken ze natuurlijk dat je daar verblijft met de kinderen.

Zou ook graag een foto van je 2 meiden zien
Veel succes
gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Ik ben 6 mnd.
De foto’s moet ik eventjes opzoeken… Zet ze wel bij waar je fotos moet plaatsen…

Gewijzigd door - slaapmuts op 27 Apr 2007 22:01:59

Welkom Daisy,

Jeetje dat lijkt me zeker niet makkelijk 13 jaar en dan al een tweeling en nog naar school pittig hoor…

Vraag me alleen even wat af je vertelt in je eerste bericht dat je graag een 3de wilt maar je bent nu al 6 maanden zwanger? is dat een bewuste keuze geweest?
3 kinderen om voor te zorgen en je opleiding en willen trouwen en samen wonen
het is allemaal niet wat…
Sterkte.

Tries

• Ik ben bewust zwanger geraakt voor een derde!
  • Wij hebben alles op orde;
    M’n vriend heeft een opleiding waar hij 2 uur per dag aanwezig moet zijn en in net dat uur ben ik thuis, dus dan regel ik alles met de kinderen en verder die dag zijn we gezellig samen, alleen s’ochtends gaan ze naar de créche of naar oma en opa!

Hoi Daisy

Als eerste wil ik je van van harte welkom heten op het forum en ik hoop dat je veel plezier hebt hier en de nodige info en tips zult vinden,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat leuk dat je een tweeling hebt. Ik heb zelf ook een tweeling Jesse en Jamai bijna 9 maanden. Ik schrok eerst wel even toen ik las hoe oud je bent. Ik was 26 toen ik mijn kindjes kreeg en vond het toen in het begin ook heel zwaar om een tweeling te hebben, Ik vind het heel knap van jou en Daniel dat jullie het redden. Ik ben benieuwd naar de reactie van je brief.
En hoop dat ik snel een foto van je meisjes kan zien.,

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Daisy, ik kom je op het net tegen als Kimberley en 12 jaar oud, klopt dat ? e mail adressen zijn hetzelfde nl. Zie bijvoorbeeld ( heb nog wel een voorbeeldje hoor ) op marktplaats Advertentienr.:8916531913

Gewijzigd door - Asje op 29 Apr 2007 14:33:23

hmm vreemd. Ik ben benieuwd naar een reactie van Daisy,Of zij ook Kimberley is. En zo ja waarom ze dan hier zegt dat ze Daisy is en een tweeling heeft.

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker