Hallo!

Als nieuw lid is het natuurlijk wel zo netjes om me even voor te stellen !!
Ik ben Bettina, 21 jaar en ik ben mama van een prachtige dochter: Destiny…zij is 12-12-2004 2 jaar geworden.
Ik woon samen met mijn vriend en kleine meid in Leeuwarden.
Op dit moment ben ik nog lekker thuis bij mijn meissie maar ik ben van plan om over niet al te lange tijd weer te gaan studeren…zodat als zij straks naar de kleuterschool gaat, ik weer een part-time baan kan gaan zoeken.
Nou ik ga eens even op het forum rond snuffelen!!
Groetjes Bettina

Hoi Bettina!

Wat een ontzettend mooie naam heeft jullie meisje zeg!
Welkom trouwens!

Ik ben Bianca (zijn er hier meerdere van hoor! ) ik wordt over 3 weken 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje.
Ons zoontje is 3,5 jaar en heet Stephan. Hij is een enorme boef (foto’s van hem zijn te zien op www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl) waar we natuurlijk lekker trots op zijn

Ik ga gauw bij je andere topic kijken of er misschien foto’s van jullie dochtertje bij staan

Veel plezier hier!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Bettina
Welkom bij dit gezellige form
Ik ben Heleen 32 jaar getrouwd met Ed en moeder van een lieve ondeugende boy Robin van 1 jaar oud
Veel plezier hier
Groetjes van Heleen mama van Robin

Hallo Bettina,

Ikke ben Astrid ( 30 jaar ) woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar) en samen hebben we een top-dochter van 20 maanden Evianne. Begin juni verwachten we ons tweede wondertje.
Welkom op het forum en veel plezier.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ook welkom van mij, ben Mo, woon samen met Jacky, ik ben 32. we hebben een dochtertje, Gioia van ruim 10 mnd.

veel plezier
Mo

hoi

ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 3,5 jaar en hij heet marco

groetjes ingrid

Hoi Bettina,

Ook namens mij van harte welkom hier!
Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en moeder van een lief ventje van 16 maanden, Levi.

Veel plezier hier!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoi,

ik ben Jolanda (over 1 week word ik 30!!)! Ik ben getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen. Lisa (25-08-2002) en Cas (02-12-2004).

Welkom hier en heel veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Hallo Bettina,

Welkom op deze gezellig forum.

Ik ben Diana 33jr oud en getrouwd met Maurice we hebben een zoon Daan 1,5 jaar oud. Die nu een echte boef is geworden.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

SeeSeeEm: Ik wil niet vervelend doen hoor maar Destiny is net 2 geworden… … maakt verder niet uit hoor!!

hoi bettina
welkom op het gezellige forum ikke ben marielle 36j ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter genaamt tanja van 3jaar veel plezier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben 33 en getrouwd met Cas (sinds donderdag 36 ).
Samen hebben we een zoon van bijna 4, Lucas.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Te snel gelezen! Ik was er een tijdje niet geweest en wilde de nieuwkomers eerst even verwelkomen naast de vele andere berichten die ik nog moest inhalen. Ik had gelezen dat ze 12.12.2004 was geboren! Maar toen was ze dus jarig en 2 jaar geworden.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Hihihi…kan gebeuren!!

Hoi, ik ben Sonja, 27 jaar en getrouwd met Remco. Samen hebben we een eigenwijze zoon, Jeroen

Groetjes,
Sonja

Hallo en welkom op ikke ben, Ik ben Ariette 25 en heb een dochter Jasmijn van 13 maanden , ben getrouwd en kom uit hilversum ook wij hebben een beebiesitedus neem gerust een kijkje groetjes Mama en Jasmijnwww.jasmijnxx.beebiesite.nl

hoiiiiiii

dis mischien ene late welkom ahahah

maar ik kom dus ook uit leeuwarden en heb je ook effies gemaild voor msn

ik ben desiree ben 20 jaar en een alleenstaande moeder van bryan03-10-2005

Super Trotse Mama Van Bryan 03-10-2005

Hoi Bettina,
Ik ben Miranda en ben dertig jaar. Ik woon samen met de vader van onze
kleine meid. Ook ik ben gewoon blijven werken ( 32 uur per week in een woonvorm
voor mensen die niet zelfstandig kunnen wonen ) Ze huren bij ons een appartement
en krijgen dan elke dag begeleiding.

Ik lees dat je van plan bent weer te gaan studeren.
Welke opleiding wil je gaan doen ?

Groetjes van Miranda enne… WELKOM HIERZO !!!