Hallo

halloIkke ben Ariette en ben 25 jaar ik heb een dochter Jasmijn van bijna 1. (9-12-2003), Ik kwam ff een kijkje nemen, een gezellig site zag ik alweer, Bianca had al ff op mijn beebiesite gekeken leuk hoor, ik moet nog wel ff zoeken en kijken hoe deze site werkt !! Het lijkt me leuk en gezellig dus ga ik waarschijnlijk wel vaker komen.
Jasmijn d’r site = www.jasmijnxx.beebiesite.nl ,>komt allen Komt allen hihi Dag

ariette7jasmijn

Hoi Ariette,

Welkom hier!

Ja, ik was inderdaad zo nieuwsgierig dat ik meteen even op de site van Jasmijn ben gaan kijken
“Ikkeben” is een super gezellige site en als je niet weet hoe iets werkt dan meld je het gewoon en dan helpen we je wel hoor!
Ik wist ook lang niet alles in het begin

Zal me trouwens nog even netjes verder voorstellen aan je
Ik ben dus Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan van 3 jaar.

Nog heel veel plezier hier!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Kitty , Als je op me site wil kijken moet je anders ff naar beebiesite.nl gaan en dan zoeken naar jasmijnxx dan lukt het meestal wel… die computers doen soms zooo vreemd hahah , Ik hoop dat het snel zal lukken met jullie kinderwens , toi toi toi

ariette7jasmijn

Ja is leuk hoor… , je kan dan ook al een site maken als je zwanger bent dan telt hij samen met je af naar de uitgerekende datum en kan je al een dagboek bij houden enzo , is erg leuk om tedoen , Nou ik ga ervandoor voor vandaag ga ff hilversum in om inkopen te doen voor de sinterklaas enzo dag dag

ariette7jasmijn

Hoi Ariette,

Welkom hier!
Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en samen zijn we de totse ouders van Levi van 15 maanden.

Veel plezier op dit gezellige forum!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi ariette,
welkom hier op het gezellige forum ja heb je meisie even bewonderd hoor wat een heerlijk vrolijk kind oja ik ben trouwens marielle 36jaar en ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter tanja van 3jaar veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Ariette,

Ook namens mij van harte welkom. En net als de andere Elmo’s (zie topic Sesamstraat-test) hier, hoe kan het ook anders, heb ik je prachtige meid ook al bewonderd op je site. Nog een weekje en ze is jarig, d’r eerste verjaardag!

Veel schrijfplezier hier!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

hoi Ariette,

Welkom op deze toffe site. Ikke ben Astrid(30 jaar ) en woon al meer dan 12,5 jaar samen met Daan (35 jaar). Samen zijn we de blije ouders van een nog blijere en toffe dochter van ruim 1,5 jaar, Evianne. Heel veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hoi ben ingrid 34 jaar ben getrouwd met henk al 9 jaar en hebben een zoontje marco van 3,5 jaar

groetjes ingrid

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Getrouwd met Cas en 1 zoon, Lucas (15 maart 2001).

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday